czy praca w call center jest trudna?
Call center agent with

Wiele osób kojarzy call center, wyłącznie z pracą dla studentów oraz uczniów, którzy nie posiadają żadnego doświadczenia, zazwyczaj jest to ich pierwsza praca i chcą zaznaczyć swoją obecność na rynku pracy. W większości przypadków tak właśnie jest, ale może być to również praca ‚przejściowa’ dla osób, które chwilowo nie mogą znaleźć sobie odpowiedniego zajęcia.

Na czym polega praca w call center?

Praca w call center polega głównie na obsłudze telefonicznej klienta. Może być to odbieranie telefonów przychodzących oraz pomoc w różnych sytuacjach, jak i wykonywanie połączeń wychodzących. Za pomocą infolinii jesteśmy w stanie załatwić wiele spraw i dowiedzieć się całej masy przydatnych informacji.

Pracownik call center, aby sprawdzić się w pracy, powinien być komunikatywny, pomocny, otwarty, odporny na stresujące sytuacje, ale i asertywny. Kolejnym warunkiem, aby stać się jednym z pracowników call center jest dobra, wyraźna dykcja. Tutaj nie ma znaczenia, ani wykształcenie, ani doświadczenie. Gdy nowa osoba jest zatrudniona na takie stanowisko, zazwyczaj przechodzi wiele szkoleń wewnętrznych.

Mimo, że istnieje wiele negatywnych opinii na temat pracy w call center, to wcale nie jest to zła forma zarobku. Praca w takim miejscu dodatkowo daje spore możliwości rozwoju. Z czasem można awansować i więcej zarabiać. Wszystko zależy od tego, co jest naszym celem.

Przeczytaj też: http://www.e-kredytowanie.pl/dzialalnosc-gospodarcza-jak-ja-zamknac/

Jakie są zarobki w call center?

Zarobki telemarketera są głównie uzależnione od jego doświadczenia i zdolności. Najczęściej wypłata jest połączeniem podstawy z premią, za wyniki sprzedażowe. Praca w call center jest oparta o umowę-zlecenie, a stawka godzinowa jest ustalona z góry.

Jak widać zarobki w call center są zróżnicowane. Według statystyk w takiej branży można zarobić pomiędzy 3100 a 4620 złotych brutto.

Czy praca na słuchawce jest trudna?

Pracę jako telemarketer najczęściej wybierają osoby, które jeszcze się uczą oraz studenci. W większości przypadków jest ona traktowana jako praca tymczasowa lub dorywcza. Jeżeli nie mamy żadnego doświadczenia, warto spróbować swoich sił w tej branży.

W call center rotacja pracowników jest dość duża, głównie z tego względu że ten rodzaj pracy traktowany jest jako ‚przejściowy’ oraz że jest to ciężki kawałek chleba. Praca pod presją, stres napięcie, niemili klienci, wszystko to odstrasza potencjalnych kandydatów na to stanowisko.

Źródło: https://laserowka.pl/

[Głosów:0    Średnia:0/5]
PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułCzemu warto wziąć kredyt dla rolnika?
Redakcja akademiarozwojubiznesu.pl
Rozwojem osobistym interesuje się od dawna, a od 2 lat prowadzę własną działalność gospodarczą w zakresie coachingu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ