marketing

Zjawisko influencer jest coraz bardziej popularne i coraz częściej wykorzystywane do promowania naszych Marek czy też produktów. Influencer marketing jest to opcja, dzięki której możemy skorzystać z pomocy osoby znanej, czyli tak zwanego influencera, który posiada dużą liczbę odbiorców na portalu społecznościowym. Zadaniem takiej osoby będzie rekomendowanie naszego produktu w zamian za pieniądze lub nasze produkty. Pomimo tego, że taki rodzaj reklamy nie jest nowym odkryciem, to rosnąca popularność sprawia że coraz większa liczba osób decyduje się na influencer marketing. Czy warto korzystać z usług influencerów? Sprawdź sam! 

Przeczytaj też: https://www.wsb.com.pl/influencer-marketing-przekonaj-sie-czym-jest-trend-reklamowania-sie-przez-znanych-influencerow-i-czy-warto-z-niego-korzystac/

Influencerzy i influencer marketing

Influencer marketing i jest to tak jak już wcześniej wspomnieliśmy marketing opierający się na polecaniu produktów czy też marek przez osoby, które są rozpoznawalne w internecie, w zamian za pieniądze lub produkty. Influencerzy to osoby, które prowadzą własne kanały w serwisie YouTube czytasz blogi, a ich poczynania śledzi bardzo duża ilość osób. Osoby takie wykorzystują swoją popularność oraz rozpoznawalność do tego, AB reklamować odpłatnie produkty, marki czy też usługi.

Korzystając z usług takiej osoby, płacimy jej za to, aby użyły naszego produktu w swoim materiale i zaprezentowali go czy też przeprowadzili test. Taki rodzaj promocji ma bardzo dużą skuteczność, ponieważ wielbiciele danej osoby bardzo chętnie zapoznają się z ofertą marki, którą polecił idol.

Korzyści płynące z wybrania tego rodzaju promocji

Influencer marketing to wiele korzyści, które mogą nas spotkać. Pierwszą z nich jest przede wszystkim skuteczność promocji. Fani danej osoby, będą korzystać z tych samych usług oraz z tych produktów, które poleca im idol. Dzięki temu możemy liczyć na wzrost liczby sprzedaży.

Dzięki influencer marketingowej wydajemy efektywnie budżet reklamowy. Jeżeli przeznaczamy pieniądze na taki rodzaj reklamy, promujemy się w konkretnej grupie osób. Jeżeli zatem jesteśmy producentami produktów przeznaczonych dla nastolatków, powinniśmy wybrać osobę, której tematyka oraz kontynent jest prowadzony dla właśnie tego rodzaju grupy.

Zobacz też: http://www.infofinansowy.pl/analiza-swot/

[Głosów:0    Średnia:0/5]