Piecyki dwufunkcyjne – po jakie warto sięgnąć?

0
Piecyki dwufunkcyjne

Piecyki dwufunkcyjne to jedne z najczęściej wybieranych urządzeń do wytwarzania energii cieplnej. Służą zarówno do podgrzewania wody zasilającej instalację grzewczą, jak i wody użytkowej. Piecyki dwufunkcyjne to wybór wielu polskich rodzin, które poszukują urządzeń wytrzymałych, łatwych w użytkowaniu oraz tanich. Poniżej podpowiadamy – po jakie rodzaje piecyków dwufunkcyjnych warto sięgnąć oraz na jakie cechy tych urządzeń warto zwrócić uwagę.

Piecyki dwufunkcyjne – wybór ekonomiczny i praktyczny

Piecyki dwufunkcyjne wykorzystują gaz ziemny do wytwarzania energii cieplnej. Są to jedne z najczęściej wybieranych urządzeń grzewczych w naszym kraju. Szczególnie często znajdują zastosowanie w ogrzewaniu gospodarstw domowych. Piecyki posiadające zamkniętą komorę spalania nadają się do podgrzewania zarówno wody użytkowej, jak i instalacji cieplnej.

W budowie typowego piecyka dwufunkcyjnego wyróżnia się przede wszystkim: palnik z zapłonnikiem, armaturę i orurowanie gazowe, armaturę i orurowanie wodne, wymienniki ciepła, pompę obiegową, czujniki oraz zawór trójdrogowy.

Działanie piecyka dwufunkcyjnego jest stosunkowo proste. Zapłonnik generuje iskrę, która podpala dostarczany gaz. Nagrzewa on specjalną część – płytowy wymiennik ciepła – przez który przepływa woda. Im większa jego powierzchnia, tym szybciej i większą ilość wody będzie w stanie on podgrzać. Za obieg wody odpowiedzialna jest natomiast pompa, która uruchamia się w momencie pojawienia się iskry.

Moc piecyków – i inne istotne parametry

Najważniejsza w każdym piecyki jest moc, z którą on działa. Wybór kotła o odpowiedniej mocy zależy od kilku najważniejszych czynników. Przede wszystkim – ilości osób, które mieszkają w danym gospodarstwie domowym, a tym samym – będą potrzebować stałego dostępu do podgrzanej wody oraz działającej instalacji grzewczej.

Warto również uwzględnić poziom termoizolacji ścian w budynku, który będziemy ogrzewać. Wbrew pozorom, mają one kluczowy wpływ na nasze zapotrzebowanie grzewcze. Przykładowo – ściany wykonane ze starych materiałów, nieocieplone oraz z niskiej jakości stolarką okienną zwiększają nasze potrzeby grzewcze. W przypadku budynków nowych, ocieplonych dodatkową warstwą styropianu, nasze zapotrzebowanie może być nawet o kilkadziesiąt watów mniejsze.

Również objętość pomieszczeń – czyli kubatura budynku – ma znaczenie. Im wyższe stropy – tym więcej przestrzeni będziemy musieli wypełnić ciepłem.

Oprócz mocy danego urządzenia, warto upewnić się do jakiego rodzaju paliwa dany piecyk jest przeznaczony. Większość dostępnych urządzeń nadaje się do spalania mieszanek propanu oraz butanu, a niektóre również do samego metanu.

Klasa energetyczna oznacza poziom energooszczędności danego kotła. Najwyższej klasy są urządzenia oznaczone literą A z dodatkowymi plusami; kotły gorszej jakości oznaczone są kolejnymi literami alfabetu.

Gdzie kupować kotły dwufunkcyjne?

Wszystkim osobom poszukującym zaufanych dystrybutorów kotłów cieplnych polecamy zapoznać się z ofertą sklepu Protor, dostępną pod adresem: https://protor.pl. Znajdziemy w niej różnego typu kotły dwufunkcyjne, przeznaczone do pracy w mieszkaniach o różnej powierzchni i kubaturze.

Z oferty Protor korzystają zarówno prywatni odbiorcy, poszukujący urządzeń do ogrzewania swojego miejsca zamieszkania, jak i profesjonalni hydraulicy, instalatorzy, pracownicy firm montażowych.

Czym kierować się wybierając torebki papierowe?

0
Czym kierować się wybierając torebki papierowe

Dlaczego warto zdecydować się na torebki papierowe? Chcesz pięknie zapakować prezent? W takiej właśnie sytuacji naprawdę warto zdecydować się na te akcesoria. Czym zaś kierować się wybierając torebki papierowe?

Obecnie takie właśnie elementy produkuje między innymi AP Holding SA. Dlaczego zaś torebki papierowe powinny być kupione właśnie od tego konkretnego producenta? Bardzo ważna historia odnosząca się do tego tematu jest między innymi taka, że ta firma ma między innymi wieloletnie doświadczenie w tej branży. Wszak ten podmiot działa na rynku już od ponad 12 lat. Ten okres to pasmo sukcesów. Firma AP Holding SA (produkująca na przykład torebki papierowe) działa na terenie Polski. Tak samo jest z coraz większą liczbą państw zagranicznych. Rzecz jasna działanie odbywa się zasadniczo z powodzeniem. Co dodatkowo sprawia, że tak dużo osób wybiera właśnie torebki papierowe od AP Holding SA? Warto zwrócić uwagę między innymi na taki czynnik, że coraz więcej osób stawia właśnie na nowoczesne torebki papierowe, które posiadają po swojej stornie rozmaite zalety. Firma AP Holding SA zadbała chociażby o jakość wykonania na najwyższym możliwym poziomie. Jak najbardziej jest to zaś możliwe, ponieważ właśnie w tej konkretnej firmie działają tylko i wyłącznie specjaliści. Co jeszcze cechuje ekspertów od tej branży? To, że posiadają oni bardzo dużo wiedzy teoretycznej, wiedzy praktycznej i nie tylko. Dlaczego jeszcze ogólnie rzeczywiście warto zdecydować się na takie konkretne rozwiązanie? Warto zwrócić uwagę na pewno na taki czynnik, że dobrej jakości firma AP Holding SA ma nie tylko odpowiednich ludzi, ale także odpowiednie maszyny, akcesoria. To zaś sprawia, że praca jest realizowana bardzo szybko i rzecz jasna wydajnie. Fachowcy produkują wysokiej jakości torebki papierowe typu ekologicznego. Są to akcesoria, które zasadniczo w żaden sposób nie działają negatywnie na otaczające nas zewsząd środowisko. Dlaczego jeszcze coraz więcej osób z Polski stawia na rzeczy od AP Holding SA? Są one ekologiczne, eleganckie i bardzo solidne. Wytrzymałość to bez wątpienia zaś taka cecha, która szczególnie powinna być brana pod uwagę.

Jakie jeszcze czynniki są tutaj szczególnie istotne? Interesują Cię ogólnie tylko i wyłącznie naprawdę bardzo porządne torebki papierowe? Na stronie internetowej https://ecosac.pl/torebki-papierowe-na-prezenty-nie-mniej-wazne-niz-ich-zawartosc/ te właśnie akcesoria zostały bardzo dokładnie opisane. Elementy tego właśnie konkretnego typu są między innymi naprawdę wyjątkowo profesjonalne i rzecz jasna wszechstronne. Wszak mogą być z powodzeniem stosowane w rozmaitych sytuacjach. Na przykład znakomicie przydają się na opakowanie na rozmaite prezenty. Chcesz komuś coś wręczyć? Teraz mamy grudzień. Do Świat Bożego Narodzenia nie zostało już wiele czasu. Nie może zatem zaskakiwać, że tak dużo osób decyduje się właśnie na nowoczesne podmioty tego właśnie konkretnego typu. Co jeszcze jest kluczowe w ramach tego aspektu? Na pewno taka sprawa, że dobrej jakości torebki papierowe mogą być kupowane nie tylko przez Klientów indywidualnych. Świetnie sprawdzają się również w przypadku Klientów biznesowych. Coraz więcej osób ogólnie wychodzi właśnie z tego konkretnego założenia, ale to normalne. Wszak porządne torebki papierowe bardzo przydają się naprawdę w wielu sklepach stacjonarnych, aczkolwiek ta sprawa jest całkowicie normalna itp.

Na stronie internetowej https://ecosac.pl/sklep jest naprawdę bardzo dobry sklep oferujący rozmaite elementy tego właśnie konkretnego typu. Można tam swobodnie kupić torebki papierowe, które posiadają odpowiednie kolory, gabaryty itp. Czym jeszcze cechują się akcesoria tego właśnie konkretnego typu? Dlaczego tak wiele osób je obecnie wybiera? Dla ludzi ważne jest to, że torebki papierowe są ekologiczne. Fachowcy z AP Holding SA mocno troszczą się natomiast o ten właśnie konkretny aspekt. Co dodatkowo powoduje, że obecnie coraz więcej ludzi stawia na torebki papierowe od tego podmiotu? Są one także eleganckie i bardzo solidne. A na dodatek mogą być wielokrotnie używane. Wszystko za sprawą odpowiednich uchwytów skręcanych. A wielokrotnie użytkowanie dla wielu osób ma szalenie istotne znaczenie. Co jeszcze powoduje, że tak dużo osób stawia właśnie na tego typu torebki papierowe? Okazuje się, że są to takie akcesoria, które mają na dodatek atrakcyjne warunki w aspekcie finansowym. Możesz zatem kupić szybko i tanio te elementy. Coraz więcej Polaków decyduje się na ten krok, a potem wszyscy są zadowoleni.

Pierwsze kroki do zarabiania na rynku Forex

0
Pierwsze kroki do zarabiania na rynku Forex

Niemal każdy inwestor marzy o tym, aby stworzyć zyskowne strategie Forex, które w efekcie przyniosą mu stopę zwrotu rzędu 100 czy nawet 1000% rocznie. Czy to w ogóle możliwe? Tak! Czy to łatwe? Z pewnością nie! Jak zatem konstruować strategie na rynku walutowym Forex, aby zarabiać dobrze i przede wszystkim stabilnie? Trzeba mieć odpowiednią strategię.

Jak wybrać kasę fiskalną? Kasa fiskalna dla mniejszego sklepu, salonu fryzjerskiego, przychodni?

0
Kasa fiskalna

Wybór fiskalnej, zwłaszcza gdy pierwszy raz kupujesz tego typu urządzenie, nie jest prostym zadaniem. Musisz wziąć pod uwagę zarówno swoje potrzeby, jak i… możliwości finansowe. My dziś podpowiemy, jaką kasę fiskalną kupić do małego sklepu, przychodni, czy salonu fryzjerskiego.

Kasa a drukarka fiskalna

Na początku trzeba wyjaśnić różnice między kasą a drukarką fiskalną, ponieważ złe rozumienie obu tych pojęć może kosztować cię nawet… ponad tysiąc złotych.

Kasa fiskalna jest sprzętem, który działa samodzielnie. Przeznaczona jest do prowadzenia sprzedaży detalicznej, a więc w praktyce, do wystawiania paragonów fiskalnych. Bazę towarów i usług wprowadza się ręcznie, korzystając z klawiatury, w którą jest wyposażona. Jej koszt to ok. 1500-1700 zł. A gdzie ją kupić? Kasę fiskalną wybierz na mojafiskalna.pl/kasy-fiskalne, gdzie możesz przy okazji porównać ceny urządzeń różnych producentów.

A czym różni się drukarka fiskalna? Choć spełnia te same funkcje (umożliwia ewidencję sprzedaży), jej obsługa możliwa jest dopiero po połączeniu z programem zainstalowanym na komputerze bądź laptopie. Ponadto posiada dodatkowe możliwości, jak analiza informacji o obrocie itd. Nie pozostaje to jednak bez wpływu na jej cenę, które dochodzi do ok. 3000 zł, a pamiętaj, że potrzebujesz jeszcze dodatkowego sprzętu.

Co jest lepszym wyborem? To zależy od profilu twojej działalności, a także od potrzeb. Jeśli szukasz urządzenia do małego sklepu, przychodni bądź salonu fryzjerskiego, często najrozsądniejszym zakupem byłaby kasa fiskalna. Szczególnie gdy jest mobilna.

Mobilna kasa fiskalna

Uniwersalnym sprzętem jest mobilna, przenośna kasa fiskalna. Cechują ją niewielkie gabaryty oraz waga. Źródłem zasilania jest wyciągany akumulator, który najczęściej można ładować poza urządzeniem.

Taka kasa jest poręczna i funkcjonalna, a jej obsługa bardzo prosta. Wszystkie dane wyświetlane są na niewielkim, aczkolwiek wyraźnym ekranie, klawiatura umożliwia szybkie wprowadzanie danych.

Dlaczego to praktyczny wybór? Taka kasa nie zajmuje wiele miejsca, jest stosunkowo niedroga, a przypadku fryzjerów, czy lekarzy pozwala na rejestrację transakcji poza zakładem pracy. Teoretycznie nie przyda się jedynie w niedużym sklepie, chociaż w sytuacji, gdy jego właściciele, ze względu na specyficzny asortyment, często uczestniczą w różnych targach, także się sprawdzi.

Na co zwracać uwagę, wybierając kasę fiskalną?

Jeśli wybierasz kasę mobilną, w pierwszej kolejności zwróć uwagę na wydajność akumulatora, a także na wagę i gabaryty urządzenia. Natomiast bez względu na wersję kasy, ważnych jest kilka parametrów.

Pierwszym z nich jest baza towarów. Zaleca się, aby wybrać kasę z bazą większą o co najmniej 40% od twoich aktualnych potrzeb. Dlaczego? Ponieważ, gdy zaczniesz rozwijać działalność, możliwość wpisania 1000, 1500 czy 2000 produktów może okazać się zbyt mała.

W przypadku przychodni, lekarzy ważna jest maksymalna ilość znaków podczas wprowadzania nazw towarów. Przepisy regulują, że usługi medyczne muszą być szczegółowo opisane, nie można poprzestać na tak enigmatycznych nazwach, jak „badanie”.

I na końcu, aby kasa była w pełni funkcjonalna, musi posiadać możliwość podłączenia dodatkowych urządzeń, takich jak terminal płatniczy, czytnik kodów kreskowych oraz wago-skaner.

Czy warto inwestować w Nieruchomości?

0
Czy warto inwestować w Nieruchomości

W dzisiejszych czasach coraz więcej osób decyduje się zrezygnować z pracy na etacie i spróbować swoich sił w innej dziedzinie. Praca na etacie przynosi poczucie bezpieczeństwa i stabilności, ale jednocześnie niesie za sobą pewne ograniczenia finansowe. Zazwyczaj osobami które decydują się na prowadzenie własnej działalności kieruje chęć większych zysków niż jest to możliwe do osiągnięcia będąc zatrudnionym, kolejnym aspektem który jest równie ważny jest elastyczność czasowa, i możliwość samodzielnego działania.

Jak podnieść szanse na pozytywną decyzję kredytową?

0
Jak podnieść szanse na pozytywną decyzję kredytową

Wnioskując o kredyt, szczególnie, jeśli jest to kredyt na wysoką kwotę lub posiadamy niską zdolność kredytową, nie zawsze wiemy, jakiej decyzji powinniśmy się spodziewać. Bywa, że pozytywna decyzja kredytowa wydaje się wręcz pewna, a jednak bank odmawia. Żeby uniknąć takiego scenariusza, warto zawczasu zadbać o to, aby maksymalnie podnieść szanse na otrzymanie kredytu. Tylko co zrobić, żeby te szanse podnieść? Kto może w tym pomóc?

Stwórz pozytywne wpisy w historii kredytowej

Historia kredytowa jest jednym z najważniejszych aspektów, na które banki zwracają uwagę przed podjęciem decyzji o przyznaniu lub odmowie przyznania kredytu. Jest to zapis naszych aktualnych i (w przypadku spełnienia pewnych warunków) już spłaconych zobowiązań, a konkretnie tego, czy regulowaliśmy je w terminie.

Do weryfikacji historii kredytowej banki używają danych posiadanych przez Biuro Informacji Kredytowej. BIK może przechowywać informacje o danym zobowiązaniu do momentu jego spłacenia, jeśli zrobiliśmy to na czas (i nie udzieliliśmy zgody na dalsze przetwarzanie danych, co w przypadku wpisów pozytywnych warto zrobić), lub przez 5 lat po spłacie kredytu, jeśli doszło do opóźnień.

Banki doceniają osoby posiadające pozytywne wpisy w historii kredytowej, dlatego warto je wygenerować. Wystarczy w tym celu zakupić jakiś tani przedmiot na raty 0%, a następnie terminowo je spłacać.

Skorzystaj z pomocy pośrednika kredytowego

Pośrednicy kredytowi, dzięki swojej wiedzy, doświadczeniu i sieci kontaktów, wiedzą dokładnie, gdzie i do kogo się zwrócić, aby dany klient miał jak największe szanse na otrzymanie korzystnego kredytu. Dlatego też zdecydowanie warto korzystać z usług dobrego pośrednika, takiego jak https://splatakredytow.pl/, jeśli chcemy otrzymać kredyt szybko, bezstresowo i na atrakcyjnych warunkach.

Usługi pośredników obejmują nie tylko pozyskiwanie kredytów hipotecznych, ale też między innymi zwykłych kredytów gotówkowych czy kredytów konsolidacyjnych. Są oni w stanie pomagać nawet osobom znajdującym się w trudnej sytuacji, które, wnioskując o kredyt samodzielnie, mogłyby mieć problem z jego otrzymaniem.

Zredukuj ilość i wysokość aktualnych zobowiązań

Na zdolność kredytową, która jest dla banków bardzo istotna, wpływa między innymi wysokość wynagrodzenia, a także ilość i wysokość aktualnych zobowiązań. W wielu przypadkach znacznie łatwiej będzie pozbyć się pomniejszych kredytów czy pożyczek niż wynegocjować podwyżkę lub zmienić pracę na lepiej płatną.

Spłata małych zobowiązań może być dobrym rozwiązaniem, jeśli zależy nam na dużym i wymagającym wysokiej zdolności kredytowej kredycie, na przykład kredycie hipotecznym. Warto także rozważyć rezygnację z kredytów odnawialnych i kart kredytowych, jeśli je posiadamy, ale z nich nie korzystamy, ponieważ one również obniżają zdolność kredytową i zmniejszają w związku z tym szanse na uzyskanie kredytu.

Podsumowanie

Jak widać, sposobów na podniesienie szans na pozytywną decyzję kredytową jest co najmniej kilka. Najszybszym i najwygodniejszym z nich jest skorzystanie z profesjonalnego wsparcia, dostępnego pod adresem https://splatakredytow.pl/. Dzięki pomocy eksperta nie trzeba się martwić o uciążliwe formalności, a pozytywna decyzja kredytowa jest osiągalna również w trudnej sytuacji.

Kontenery do zadań specjalnych

0
Kontenery do zadań specjalnych

Największy producent opakowań plastikowych dla przemysłu wciąż projektuje i wymyśla coraz to nowy rodzaj opakowań. To właśnie jego opakowania sprawdzają się najlepiej w transporcie i magazynowaniu, a branża logistyczna jest w tych opakowaniach wprost zakochana. Kontenery plastikowe, skrzynki i inne pojemniki plastikowe bywają specjalnie dedykowane do danego działu przemysłu lub danej branży. Dodać też należy, że w rzeczywistości tego rodzaju opakowania wykorzystywane są już prawie wszędzie.

Firma jednoosobowa – jak wygląda opłata dla ZUS, ulgi dla przedsiębiorcy?

0
frma jednoosobowa

Każdy dorosły obywatel wie, a przynajmniej orientuje się czym jest ZUS. Skrót ten spędza sen z powiem wielu przedsiębiorcom. Osoby, które myślą o otwarciu swojej własnej działalności  z pewnością obawiają się się właśnie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Czy jednak każda firma jednoosobowa musi płacić ZUS? Oczywiście, prowadząc firmę jednoosobową musisz co miesiąc płacić ubezpieczenia społeczne, a także zdrowotne. Dzięki temu w przyszłości będziesz miał emeryturę, rentę oraz opiekę lekarską. Jednak nie każdego i nie zawsze to obowiązuje. Jak to jest z firmą jednoosobową i ZUS-em? Ile należy płacić składki i czy obowiązują w tym jakieś ulgi? Przekonajmy się!

Przeczytaj też: https://www.ipo.pl/firma-jednoosobowa-zus-i-ulgi-podstawowe-informacje/ 

Firma jednoosobowa – wszystko co musisz wiedzieć o ZUS

Po złożeniu wniosku w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej do systemu przyszła informacja, która zostanie przekierowana do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Od tego momentu będziesz zobowiązany każdego miesiąca płacić ubezpieczenia społeczne oraz składkę zdrowotna.

Do zapłacenia wlicza się:

  • ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe,
  • ubezpieczenie zdrowotne,
  • i jeśli chcesz chorobowe,

Do tego dochodzi dodatkowo Fundusz Pracy (FP) oraz Solidarnościowy Fundusz Wsparcia Osób Niepełnosprawnych (SWON). Są to składki, których nie płacisz o ile opłacasz składki od preferencyjnej podstawy (od 30 proc. minimalnego wynagrodzenia), i jest to dla ciebie jedyny tytuł do obowiązkowych ubezpieczeń emerytalnego i rentowych.

Przedsiębiorca, który posiada w swojej firmie pracowników musi pamiętać o tym pracowników, że obowiązują go składki na Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych (FGŚP) oraz Fundusz Emerytur Pomostowych.

Ile wynosi wysokość składki, którą należy zapłacić do ZUS?

Jest to składka obliczana od podstawy nie niższej, niż 60 proc. prognozowanego przeciętnego wynagrodzenia miesięcznego. Istnieje możliwość płacenia większej składki. 

Jak wygląda to w liczbach? 

W tym roku osoba, która powadzi jednoosobową firmę musi zapłacić 1069,14 zł na ubezpieczenia społeczne oraz 362,34 zł na ubezpieczenia zdrowotne. W sumie wynosi to 1431,48 zł każdego miesiąca (składki wpłacasz do 10 dnia następnego miesiąca za siebie lub do 15 dnia za siebie oraz pracownika).

Ulgi w ZUS – jakie ulgi obowiązują w firmie jednoosobowej?

Taka propozycja skierowana jest szczególnie dla osób, które dopiero startują z biznesem.

Ulgi nie są obowiązkowe, ale jeśli chcesz możesz skorzystać z:

  • Ulgi na Start,
  • składki od preferencyjnej podstawy,
  • „Małego ZUS Plus”

Musisz mieć na uwadze to, że korzystając z wymienionych ulg posiadasz mniejsze wydatki, ale nie płacisz ubezpieczeń społecznych, więc mniej pieniędzy trafia do twojej puli emerytalne czy rentowej. Ulgi nie obejmują składki zdrowotnej. Cały czas musisz przelewać je na konto w Zakładzie Usług Społecznych (jest to kwota wynosząca 362,34 zł).

Zobacz też: http://www.infofinansowy.pl/firma-jednoosobowa-jaki-placi-podatek/ 

Engagement & Employer Branding, czyli jak budować lojalność pracownika wobec pracodawcy i kreować pozytywny wizerunek firmy?

0
jak budować lojalność pracownika

Każdy rok stawia przed pracodawcami inne wyzwania. W 2020 roku, niewątpliwym sprawdzianem dla pracodawców i pracowników była (i wciąż jest) pandemia koronawirusa. Szczególnie w tym trudnym czasie, na pracodawcach spoczywa obowiązek podjęcia działań, które pozwolą utrzymać wśród pracowników odpowiedni poziom zaangażowania i wspólnoty. W jaki sposób można budować lojalność pracowników wobec firmy? Jak zbudować pozytywny wizerunek organizacji?

Employer Branding – co to takiego?

Employer Branding to stosunkowo młody termin, bo wprowadzony niespełna 20 lat temu, w 2001 roku. Za jego pomocą określa się wszelkiego rodzaju działania, które składają się na budowanie wizerunku pracodawcy. Wspomniane działania można podzielić na zewnętrzne (skierowane do potencjalnych pracowników, mają na celu stworzenie wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy) i wewnętrzne (skierowane do obecnych pracowników, mają na celu stworzenie przyjaznej atmosfery pracy i możliwości rozwoju).

Kreowanie wizerunku – w trosce o obecnych i przyszłych pracowników

Działania z zakresu Employer Brandingu mają charakter dwutorowy. Z jednej strony są kierowane do obecnych pracowników, z drugiej natomiast mają zachęcić potencjalnych kandydatów do aplikowania właśnie do tej firmy. Zatem pracodawcy muszą wykazać się odpowiednią proaktywnością, żeby dotrzeć do nowych osób i zachęcić je do dokonania zmian w karierze zawodowej. Nie mogą przy tym zapomnieć o obecnych pracownikach, by ci nie skusili się na ofertę konkurencji.

Szkolenie z Employer Brandingu – przygotuj firmę na nadchodzące zmiany

Wybuch epidemii koronawirusa sprawił, że poczucie wspólnoty pracowników oraz ich zaangażowanie w pracę stało się o wiele ważniejsze niż wcześniej. Zarówno pracodawcy, jak i pracownicy musieli zderzyć się z nową rzeczywistością, która wymagała od nich szybkiego podejmowania często niełatwych decyzji. Pracodawcy, żeby utrzymać zaangażowanie pracowników na odpowiednim poziomie, a jednocześnie przygotować firmę na nadchodzące zmiany, powinni podjąć odpowiednie działania. W tej kwestii przydatne może okazać się szkolenie Engagement & Employer Branding: https://www.academyofbusiness.pl/pl/szkolenia/eb-czyli-employer-branding-w-twojej-firmie,315/. Najważniejsze kwestie, które będą poruszane podczas szkolenia to:

  • Jak utrzymać zaangażowanie pracowników i ich poczucie wspólnoty, by realizować cele biznesowe na pożądanym poziomie?
  • Jak przygotować pracowników na najtrudniejsze scenariusze?
  • Jak komunikować wizerunek firmy wewnątrz i na zewnątrz organizacji?

Kurs z Employer Brandingu – dlaczego warto z niego skorzystać?

Podczas szkolenia z Employer Brandingu będzie można dowiedzieć się, jak:

  • budować zaangażowanie i poczucie przynależności do firmy,
  • kreować pozytywne doświadczenia pracowników,
  • tworzyć kulturę pracy, która zapewnia należytą przestrzeń do rozwoju,
  • pozyskać do organizacji nowych pracowników,
  • zyskać ambasadorów firmy wśród obecnych pracowników.

Należy przy tym podkreślić, że szkolenie nie ma jedynie suchej, teoretycznej formy. Trener nie tylko opowie o swoich własnych doświadczeniach z zakresu Employer Brandingu, ale też wskaże na dobre i złe praktyki w tek kwestii. Oprócz tego można liczyć na wspólne dyskusje, burze mózgów czy wykonywane w grupach zadania praktyczne.

Strategia Employer Branding – kto powinien ją znać?

Większość firm nie posiada w swoich strukturach osobnej komórki, która zajmowałaby się tylko i wyłącznie Employer Brandingiem i budowaniem lojalności pracowników wobec firmy. Zwykle za tego typu działania odpowiada dział HR lub marketing. Niestety, zwykle pracownikom tych komórek brakuje należytej wiedzy. To właśnie oni powinni skorzystać ze specjalistycznego szkolenia. Do kogo jest skierowane szkolenie z Employer Brandingu? Do:

  • pracowników działu HR,
  • osób, które odpowiadają za komunikację wewnętrzną z pracownikami w firmie,
  • osób, które odpowiadają za rozwój pracowników,
  • tych, którzy chcą wzmacniać wizerunek firmy zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Budowanie lojalności pracowników wobec firmy jest bardzo ważne, szczególnie w tak trudnych czasach, jak pandemia koronowirusa. Warto dbać zarówno o to, by obecnym pracownikom pracowało się jak najlepiej, w poczuciu wspólnoty, jak i sprawić, by potencjalni kandydaci chętnie podjęli zatrudnienie właśnie w tej organizacji.

Najlepsze podcasty o finansach

0
Najlepsze podcasty o finansach

Pieniądz rządzi współczesnym światem. I rządzi dość niepodzielnie, zazdrośnie strzegąc swoich tajemnic. Mając odpowiednie zaplecze finansowe jesteśmy w stanie nie tylko żyć na oczekiwanym poziomie, ale i realizować upragnione cele i marzenia. Aby to zdobyć i nie stąpać po omacku, dobrze jest wiedzieć nieco więcej, niż statystyczny zjadacz chleba. Pomocne mogą się okazać nieoczywiste rozwiązania, a mianowicie audiobooki. Po polsku i w oryginale, czyli czego dusza zapragnie.

„Subiektywnie o finansach” – strażnik domowego budżetu

Poza tradycyjną formą książkową, Ten, kto choć raz szukał informacji o dogodnym dla siebie koncie czy analizował umowę kredytową pod względem haczyków i zapisów drobnym drukiem, wie, kim jest Maciek Samcik. Sam zainteresowany od lat sieje postrach wśród instytucji finansowych, a wszystko to dzięki wnikliwej obserwacji i celnym spostrzeżeniom, którymi hojnie dzieli się z czytelnikami na swoim blogu. Wykształcony, czujny i szczery do bólu. Jeśli istniałoby coś takiego, jak korepetycje z zarządzania domowym budżetem, pan Samcik nie opędziłby się od uczniów.

podcast Subiektywnie o finansach

Szczęśliwie dzieli się swoją wiedzą na różne sposoby. We współpracy ze Storytel – platformą oferującą książki do słuchania – stworzył podcast ”Subiektywnie o finansach z Maćkiem Samcikiem”. Z tego pojemnego słuchowiska można wynieść praktyczną wiedzę na temat oszczędzania, mądrego gospodarowania pieniędzmi, jak i przydatnymi sztuczkami przynoszącymi dodatkowy zysk. Skupienie, uwaga i pojemny notatnik mogą okazać się kluczowe. Dla entuzjastów słuchania w drodze, Storytel umożliwia korzystanie z publikacji na różnych urządzeniach mobilnych. Wygody, jaką dają audiobooki na telefon nie trzeba chyba wyjaśniać.

W finansach nie ma miejsca na sentymenty

Tony Robbins

Na nieco dalszym, zagranicznym podwórku rynku finansowego króluje Tony Robbins. Światowej sławy behawiorysta, skuteczny przedsiębiorca oraz inwestor, podpowiada na czym skupić się w świecie, w którym nie zawsze panuje hossa. Jego poradnik Niewzruszony, również dostępny na Storytel w formie audiobooka, skutecznie przeprowadza czytelnika przez tajniki spokojnego zarządzania emocjami, czasem oraz pieniędzmi. Te trzy, pozornie niezwiązane ze sobą sprawy, w rzeczywistości są kluczowe dla utrzymania się na finansowym szczycie swoich możliwości.

Na powyższym przykładzie wyraźnie widać, że książki to nie tylko nowela lub powieść, a dużo więcej. O ile te pierwsze zapewniają sporą dawkę rozrywki, o tyle reszta dostarcza ogromnej dawki wiedzy, tak przydatnej w czasach gwałtownych zmian. Tony Robbins jest tego żywym dowodem, ponieważ wszystkie rady stosuje na samym sobie.

Platforma Storytel

Platforma Storytel to nie jest zwykła wypożyczalnia audiobooków. Dla entuzjastów słuchania w drodze, oferuje korzystanie z publikacji na różnych urządzeniach mobilnych. Wygody, jaką dają audiobooki na telefon nie trzeba chyba wyjaśniać. Już dziś usiądź więc wygodnie przed ulubionym ekranem, zapoznaj się z warunkami czternastodniowego okresu próbnego i daj się zaczarować. A jeśli to jednak nie to, anuluj subskrypcję bez żadnych konsekwencji. Tylko i aż tyle od Storytel.