niedziela, Sierpień 1, 2021

Jak pozycjonowanie strony może wpłynąć na rozwój biznesu?

0
agencje SEO

W dzisiejszych czasach nie sposób znaleźć firmę, która nie posiadałaby własnej strony internetowej. Aby móc zwiększyć jej widoczność w wyszukiwarce, bardzo przydatny może być proces pozycjonowania witryny, pozwalający na wysokie uplasowanie w organicznych wynikach wyszukiwania Google. W jaki sposób wpływa ono na rozwój biznesu z każdej branży?

Czym jest pozycjonowanie, jakie działania obejmuje?

Pozycjonowanie stron internetowych obejmuje szereg działań pozwalających na jak najwyższe „wywindowanie” danej strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google (szacuje się, że z tej wyszukiwarki korzysta 97% użytkowników Internetu, dlatego kładzie się na nią szczególny nacisk). Dzięki SEO zwiększa się widoczność witryny, dodatkowo budowane jest grono oddanych, lojalnych klientów danej marki.

Pozycjonowanie stron przez profesjonalne agencje SEO to szereg specjalistycznych działań on-site, jak i off-site, które mogą przynieść wiele korzyści dla biznesu. Wśród nich najczęściej wyróżnia się:

  • audyt SEO związany z aktualną zawartością strony oraz jej parametrami technicznymi, pozwalający na określenie właściwej strategii,
  • dobór słów kluczowych,
  • optymizacja witryny pod kątem struktury oraz nawigowania,
  • planowanie i tworzenie zawartości strony – optymalizacja istniejących elementów, wprowadzanie nowych,
  • zdobywanie linków,
  • analizy i raporty.

Jakie korzyści dla rozwoju biznesu może przynieść pozycjonowanie?

Pozycjonowanie strony internetowej przynosi szereg korzyści dla biznesu. Pierwszą z nich jest zwiększenie widoczności w sieci, ale co ważne, nie tylko na kluczowe frazy, ale i tzw. frazy długiego ogona – doprecyzowane lub nietypowe. Ponadto dzięki właściwe przeprowadzonemu pozycjonowaniu zwiększa się ruch na stronie. Pochodzi on jednak nie tylko z wyszukiwarki, ale związany jest ze wzmiankami o firmie na wszelkiego rodzaju serwisach, portalach internetowych. Właściwe, przemyślane pozycjonowanie pozwala na dotarcie do szerokiego grona klientów, zdobycie przewagi nad konkurencją oraz zwiększenie rozpoznawalności marki. Warto podkreślić, że bardzo ważną korzyścią pozycjonowania dla właścicieli firm jest wzrost zaufania konsumentów do marki oraz pomnożenie generowanych zysków.

Pozycjonowanie strony – samodzielnie czy z pomocą agencji?

Działania związane z pozycjonowaniem stron powinny być przemyślane. Dodatkowo warto podkreślić, że powinny być one prowadzone długofalowo, by pomóc osiągnąć wymierne rezultaty. W związku z tym większość firm decyduje się na zatrudnienie profesjonalnej agencji. Jej praca oraz podjęte kroki będą zdecydowanie bardziej skuteczne niż pozycjonowanie wykonywane przez laików. Dodatkowo warto podkreślić, że dla osiągnięcia pożądanych wyników konieczne jest posiadanie wiedzy nie tylko z zakresu pozycjonowania, ale i szerszej – związanej z zagadnieniami marketingu internetowego oraz zasadami działania algorytmów Google. Kolejnym z argumentów przemawiających za zatrudnieniem specjalistycznej agencji jest fakt, że niewłaściwe przeprowadzone działania związane z pozycjonowaniem mogą wywołać lawinę negatywnych konsekwencji, od spadku pozycji aż po całkowite usunięcie strony z wyników wyszukiwania. Wynika to z tego, że Google karze firmy, które stosują tzw. black hat SEO, czyli próby „wywindowania” strony za pomocą technik niezgodnych z jego wytycznymi. W związku z tym, warto zaznaczyć, że pozycjonowanie to nie tylko potencjalne korzyści dla firmy – niewłaściwie przeprowadzony proces może wpłynąć negatywie na rozwój biznesu.

Co powinien zawierać regulamin sklepu internetowego?

0
regulamin sklepu

Coraz więcej osób decyduje się na założenie własnego sklepu internetowego. Opcji jest sporo, istnieją też specjalne platformy, które pozwalają na zaaranżowanie własnego sklepu według uznania. Każdy sklep internetowy musi jednak posiadać regulamin, skomponowany według konkretnych wytycznych.

Jak poprawnie skonstruować regulamin sklepu internetowego?

Regulamin sklepu internetowego powinien być skonstruowany w taki sposób, aby nie budził żadnych wątpliwości. Każdy regulamin sklepu musi być poprawny pod względem prawnym, a także napisany w sposób jasny dla użytkownika. Na jego kanwie bazuje cała polityka zwrotów i odbywają się ewentualne roszczenia klientów. W Internecie są dostępne specjalne wzory regulaminów, jednak korzystanie z nich nie jest najlepszą opcją, ponieważ każdy zapis warto dostosować do charakteru sklepu. Mogą w tym pomóc specjalne firmy, które zajmują się pomocą prawną w kwestiach związanych z prawem elektronicznym.

Co musi posiadać regulamin sklepu internetowego?

Regulamin sklepu internetowego może być dłuższy lub krótszy, powinien jednak posiadać kilka zapisów, które są absolutnie obowiązkowe.

Przede wszystkim, w każdym regulaminie sklepu internetowego powinien znaleźć się dokładny, możliwie jak najbardziej szczegółowy opis usług, a także zakres ich świadczenia – czy sprzedaż odbywa się na terenie kraju, w jednym mieście, czy też na skalę europejską/ światową. W regulaminie powinny być także dookreślone prawa i obowiązki klienta, czyli wymogi techniczne, jakie musi spełnić klient, aby zakupić towar lub usługę. Warto w regulaminie dokładnie określić sposób płatności za usługi. Obowiązkowo określony powinien być czas, w jakim przesyłka powinna dotrzeć do klienta – wskazuje się zazwyczaj maksymalny czas, zawierający zapas na wypadek niespodziewanych opóźnień.

Co jeszcze musi znaleźć się w regulaminie? Przede wszystkim warunki i sposób postępowania reklamacyjnego. Osobnym zapisem jest także wskazanie chronionych danych osobowych zgodnie z RODO. Dookreślone powinny być także zasady dotyczące wypowiedzenia umowy przez klienta oraz sposobu rozwiązywania sporów z klientem, jeśli takie wystąpią.

Czy regulamin sklepu internetowego powinien być długi?

Długość regulaminu sklepu internetowego nie jest ściśle dookreślona i może być różna. W zależności od wielkości sklepu czy firmy i czynności przez nią oferowanych, regulamin może zawierać podstawowe punkty, a także opcje dodatkowe. Najlepiej jest, jeśli regulamin sklepu nie jest zbyt długi i zawiera dokładnie wypunktowane najważniejsze kwestie, ale jak już zostało wspomniane, zależy to od złożoności oferty.

Warto pamiętać, że oprócz regulaminu sklepu, na stronie powinna znajdować się także polityka cookies, oraz klauzula RODO. Warto, żeby w osobnej zakładce znalazło się wyszczególnienie sposobów doręczania przesyłki i kontakt do firm kurierskich, tak, aby klient miał świadomość, gdzie szukać statusu swojej przesyłki, jeśli nie dojdzie ona na czas.

Najem pracowniczy – skuteczny pomysł na nowoczesny biznes

0
Najem pracowniczy

Młode pokolenie pracowników jest niezwykle mobilne. Nie stanowi dla nich problemu przeniesienie się za pracą do innego miasta lub sąsiedniej dzielnicy. Z kolei w naszym kraju coraz częściej powstają i ciągle rozwijają się wielkie przedsiębiorstwa, fabryki oraz strefy przemysłowe, które proponują atrakcyjne warunki zatrudnienia. Czymś naturalnym w takiej sytuacji jest zamieszkanie niedaleko pracy. I właśnie na tym zarabiają wynajmujący kwatery. Oferują pracownikom wygodne mieszkania położone blisko miejsca zatrudnienia.  

Zdobądź niezbędną wiedzę w zakresie zarabiania na kwaterach pracowniczych

Jednak, aby zainwestować w odpowiednią nieruchomość, zdobyć najemców i wreszcie maksymalizować zyski, trzeba posiadać odpowiednią wiedzę, która pozwoli nam ograniczyć ryzyko inwestycyjne. Jak ją zdobyć? Zaprzyjaźniony najemca niekoniecznie będzie chciał się nią podzielić. Dlatego warto skorzystać z pomocy profesjonalnej firmy szkoleniowej, która wskaże nam skuteczne rozwiązania i przy okazji zaświadczy o naszych umiejętnościach za pośrednictwem certyfikatu.

Z całą pewnością godne polecenia są warsztaty z kwater pracowniczych prowadzone przez Pawła Albrechta, doświadczonego, chociaż młodego specjalisty od nieruchomości. Szkoleniowiec dzieli się swoją wiedzą zarówno z osobami, które dopiero zaczynają swoje życie zawodowe i chcą szybko zacząć rozwijać się w branży nieruchomości, jak również z osobami, które już jakiś czas zajmują się wynajmem, ale chcą zwiększyć swoje dochody. Z udziału w szkoleniu zadowoleni będą także: pośrednicy pracy, inwestorzy, którzy szukają wysokiego stałego dochodu oraz osoby posiadające kapitał na rozpoczęcie działalności gospodarczej.

Czego dowiesz się na warsztatach z kwater pracowniczych?

Program warsztatów z kwater pracowniczych zbudowany został w oparciu o teoretyczną wiedzę ekonomiczną oraz informacje pochodzące z praktyki wynajmu nieruchomości. Szkolenie składa się z 12 modułów, w których poruszą się następujące tematy:

  • charakterystyka biznesu kwater,
  • zagadnienia prawne wynajmu kwater pracowniczych,
  • znalezienie idealnego obiektu pod wynajem kwater,
  • finansowanie nieruchomości,
  • wyposażenie kwatery pracowniczej i organizacja jej otoczenia,
  • pozyskiwanie najemców,
  • zarządzanie obiektem,
  • organizacja własnego zespołu pracowników,
  • dobór narzędzie wspomagających prowadzenie biznesu,
  • skalowanie i networking,
  • rozmowa z właścicielem nieruchomości,
  • kalkulator nieruchomości.

Jak widać, harmonogram szkolenia jest niezwykle bogaty i wyczerpujący. Na szkoleniu dowiemy się, między innymi, czy lepiej kupić kwaterę, czy może ją podnająć, jak policzyć opłacalność kwatery, jak stworzyć regulamin i zarządzać mediami oraz jak konsekwentnie powiększać skalę swojej działalności. Co istotne, na koniec szkolenia przewidziano możliwość zadawania prowadzącemu pytań.

Dodatkowe korzyści z udziału w szkoleniu z kwater pracowniczych

Udział w warsztatach z kwater pracowniczych wiąże się także z uzyskaniem dostępu do wzorów dokumentów, które są niezbędne w wynajmie nieruchomości. Każdy uczestnik po szkoleniu otrzymuje przykład:

  • umowy z najemcą,
  • umowy z właścicielem nieruchomości,
  • opinii prawnej dotyczącej kwater pracowniczych,
  • listy wyposażenia kwatery pracowniczej,
  • regulaminu kwatery pracowniczej.

Cennym bonusem jest również kalkulator rentowności (dostępny w wersji xls), który pomoże sprawdzić, jak uzyskać wysokie dochody na flipie kwatery.

Dla kogo jest sklep Shopify? Kto powinien wybrać Shopify na platformę swojego sklepu?

0
sklep Shopify

Robienie zakupów w sieci to współcześnie standard. Coraz więcej osób rezygnuje z chodzenia po stacjonarnych sklepach i galeriach handlowych, na rzecz spokojnych zakupów bez kolejek i wychodzenia z domu. Niewątpliwie sklepy internetowe to przyszłość dla większości marek, gdyż taka forma sprzedaży daje znacznie lepszy dostęp do produktów i usług potencjalnym klientom, niezależnie od ich miejsca zamieszkania. Chcąc postawić pierwsze kroki w prowadzeniu biznesu online, trzeba podjąć decyzje odnośnie platformy e-commerce, która ułatwi nam prowadzenie własnego wirtualnego sklepu.

Dla kogo jest sklep Shopify?

Kiedyś do stworzenia sklepu internetowego była potrzebna wiedza dotycząca programowania, w związku z czym większość osób korzystała z usług fachowców, co nie było tanie, ani łatwo dostępne. Dzisiaj każdy może zająć się tym sam lub podjąć współpracę z agencją, która wesprze go w tym procesie, dzięki czemu znacznie łatwiej jest podjąć decyzję o otwarciu biznesu w sieci. Jedną z najpopularniejszych platform e-commerce, która znacznie ułatwia zarówno otwarcie biznesu online, jak i jego późniejsze prowadzenie oraz działania marketingowe, jest Shopify.

Shopify to kanadyjska firma, która działa na rynku międzynarodowym, zajmując się handlem elektronicznym. Korzystając z tego narzędzia możemy dopasować swój sklep internetowy do siebie, wybierając odpowiednie motywy, kolory i grafikę, a to tylko początek możliwości. Sklep Shopify to dobry wybór, gdy chcesz sprzedawać produkty za granicą (mohi.to), świetnie sprawdzi się w przypadku małych, średnich, a nawet dużych przedsiębiorstw.

Sklep internetowy na platformie Shopify –  dlaczego warto?

Jak już wspomnieliśmy, Shopify daje możliwość sprzedaży swoich produktów lub usług na całym świecie, potwierdza to fakt, iż korzystają z niego przedsiębiorcy m.in. w Stanach Zjednoczony, Australii oraz w Europie Zachodniej. Ponadto Shopify nadaje się do tego, przy przetestować swój pomysł na biznes, nie ponosząc przy tym dużych kosztów, przez co podjęcie ryzyka nie jest trudne. Platforma ta daje możliwość sprzedaży bezpośrednio przez media społecznościowe, takie jak Facebook, czy Instagram, co znacznie ułatwia dotarcie do potencjalnych klientów. Shopify można obsługiwać przy użyciu smartfona, jednocześnie nasz sklep online będzie bardzo sprawnie funkcjonował i pozwalał na dokonywanie transakcji przez klientów używających urządzeń mobilnych.

Gdzie szukać pomocy przy stworzeniu sklepu online?

Oczywiście nie każdy jest obeznany z działaniem takich narzędzi, jak platforma Shopify, ponadto wielu przedsiębiorców nie ma zwyczajnie czasu na to, żeby się w to wdrażać. W takich sytuacjach z pomocą przychodzą profesjonalne agencje, które wspierają przedsiębiorców w tworzeniu projektu, wdrażaniu własnego szablonu, dostosowaniu go do potrzeb klientów oraz późniejszej obsłudze. Takie wsparcie może zapewnić właścicielowi sklepu spokój i czas na to, by rozwijać swoje produkty oraz usługi, nie martwiąc się o kwestie techniczne.

Jak zamówić kuriera bez wychodzenia z domu?

0
Jak zamówić kuriera bez wychodzenia z domu

Przesyłki kurierskie cieszą się tak ogromną popularnością, ponieważ można nadawać paczki i je odbierać bez konieczności wychodzenia z domu. To opcja nie tylko wygodna, ale i dzisiaj najbardziej bezpieczna, kiedy w obliczu pandemii koronawirusa zalecana jest społeczna izolacja.

Usługa kurierska przez internet

Każda firma kurierska ma swoją stronę internetową, na której można znaleźć wszystkie informacje. Przykładem może być DPD, ich platforma www jest bardzo intuicyjna i chyba nikt nie ma problemu z nadaniem przesyłki.

Wystarczy wpisać lokalizację odbioru paczki albo wybrać jeden z punktów, w którym przesyłkę można zostawić do dostarczenia. Następnie należy wpisać dane adresowe odbiorcy. To tyle.

Co ważne, DPD udostępnia przesyłki kurierskie lokalnie, na terenie całej Polski, ale przyjmuje również paczki do dostarczenia na arenie międzynarodowej. Na ich stronie można znaleźć cennik usług oraz porady, jak przygotować daną paczkę do wysyłki.

Przesyłki indywidualnie i w ramach współpracy biznesowej

Czy wiesz, że już blisko 70% użytkowników sieci korzysta z zakupów online? Najczęściej wybieraną formą dostarczania zakupów są właśnie przesyłki kurierskie. W ostatnim roku ich liczba zwiększyła się nawet kilkakrotnie, a wpływ na to ma pandemia koronawirusa i konieczność nabywania niektórych dóbr przez internet.

Z przesyłek kurierskich mogą korzystać klienci indywidualni, wysyłając je wedle własnych preferencji pod wskazany adres, ale również firmy. DPD oferuje specjalne pakiety biznesowe, które są opłacalne finansowo. To świetna opcja dla tych działalności, które korzystają z usług kurierów regularnie i intensywnie. Stała współpraca zapewnia im ciągłość realizowanych przesyłek, co z kolei przekłada się korzystnie na relacje z klientami, kontrahentami czy biznesowymi partnerami. Pamiętajmy, że możliwość realizacji błyskawicznych przesyłek pozytywnie wpływa na rozwój firm i generowanie przez nie większych zysków.

Sama współpraca z firmą kurierską może przebiegać poprzez ustalenie harmonogramu odbioru paczek według indywidualnych potrzeb działającego biznesu. Warto też dodać, że przesyłki mogą być realizowane na rynku lokalnym, krajowym, a nawet międzynarodowym. Te wysyłane lokalnie mogą trafiać do odbiorcy jeszcze tego samego dnia.

Sprawdź, ile zapłacisz

W sieci funkcjonują również porównywarki usług firm kurierskich i z całą pewnością warto z nich korzystać. Wystarczy wpisać szacowaną wartość paczki, jej gabaryty, adres odbioru przesyłki przez kuriera oraz adres docelowy, aby kalkulator online sprawnie wyliczył koszty.

W przypadku dużej ilości wysyłanych przesyłek za pośrednictwem kuriera cena jest oczywiście ważnym czynnikiem, natomiast nigdy nie powinna być priorytetem. Dla większości klientów firm kurierskich znacznie bardziej liczy się jakość obsługi czy czas dostarczenia paczki. To właśnie szybki czas realizacji zlecenia jest najważniejszym walorem i czynnikiem, który wpływa na przewagę konkurencyjną firm kurierskich.

Co zawiera usługa doradztwa franczyzowego?

Co zawiera usługa doradztwa franczyzowego

Na pewno słyszeliśmy o takiej usłudze jak doradztwo franczyzowe. Na co możemy liczyć korzystając z takiej usługi?

Wymagania stawiane przez franczyzodawców

Doradztwo franczyzowe to niezmiernie potrzebna usługa. Nie podlega to absolutnie żadnym wątpliwościom. Ważne jest to, aby franczyzobiorca potencjalny wiedział, na czym konkretnie polega sama specyfika rynku w bankowej branży. Jeśli jest inwestorem typowym, dla którego operacje bankowe oraz sprzedaż nie są chlebem powszednim, zapewnić musi sobie wsparcie rzetelnej oraz także kompetentnej osoby, które będzie mógł powierzyć śmiałe prowadzenie placówki.

Gdy się kierujemy wyborem franczyzowego partnera, należy zwrócić uwagę na same plany rozwoju banku czy też firmy finansowej właśnie w kierunku franczyzy. Co po niektóre instytucje rozwijają się intensywnie, inne z kolei zwalniają tempo czy też wyhamowują całkowicie. Bardzo ważna jest analiza bieżąca rynku, jak i także ofert partnerskich systemów.

Bardzo ważna jest także lokalizacja, w której franczyzowy partner zamierza uruchomić placówkę. Oddziały, które są usytuowane w bardzo atrakcyjnym położeniu, a więc w miejscach o sporym natężeniu ruchu pieszych oraz także w bliskiej dostępności galerii handlowych oraz parkingów mają spore szanse powodzenia.

Dowiedz się więcej o tym, jak stworzyć franczyzę i nią zarządzać – sprawdź.

W jaki sposób rozpocząć działalność franczyzową?

Co jak co, ale franczyzobiorca przede wszystkim powinien sprecyzować swoje dokładne oczekiwania wobec franczyzowego partnera. Należy rozważyć wszelkie kwestie, które dotyczą lokalizacji oraz przeanalizować dokładnie warunki umowy, jak i także pewne aspekty działalności. Umowa franczyzowa to typ tak zwanej umowy nienazwanej. W praktyce to oznacza, że tą prawną formę jedynie obowiązuje kodeks cywilny, jak i także kodeks handlowych spółek. System partnerski oparty na franczyzowej umowie wymaga od franczyzobiorców prowadzenia działalności według formy współpracy, która ustalona jest w umowie. Franczyzobiorcy korzystają ze znaku towarowego franczyzodawców, a to zobowiązuje każdą stronę. Franczyzobiorca w okresie samego obowiązywania umowy musi mieć zapewniony dostęp stały do handlowej pomocy oraz także pomocy technicznej partnera biznesowego, pod szyldem którego daną działalność prowadzi.

Franczyzowy system jest obciążony dosyć dużym ryzykiem. Zarówno franczyzobiorca, jak i także franczyzodawca są narażeni na wysokie finansowe straty w przypadku jakiejkolwiek porażki. Sama decyzja o podjęciu współpracy musi być przeanalizowana skrupulatnie przez każdą stronę. Jednak decyzja ostateczna dotycząca samej współpracy należy zawsze do przedsiębiorcy. Strategia biznesowa odpowiednio przemyślana oraz także odpowiednie kadrowe zaplecze warunkują spore szanse na powodzenie w danym przedsięwzięciu.

Jak widać sam zakres doradztwa franczyzowego jest bardzo szeroki. Jest to usługa potrzebna, ale jednocześnie usługa, która dopiero co się rozrasta na rynku. Cały czas się rozszerza i powstaje coraz więcej firm zajmujących się tą profesją.

Marketing internetowy- skuteczny sposób na zwiększenie zysków?

0
Marketing internetowy- skuteczny sposób na zwiększenie zysków

Marketing internetowy w XXI wieku cieszy się ogromną popularnością. Umożliwia dotarcie do ogromnej grupy klientów, co w konsekwencji może prowadzić do zwiększonych zysków. Czym charakteryzuje się marketing internetowy? Czy marketing internetowy jest poniekąd gwarancją sukcesu? Dlaczego warto zdecydować się na marketing internetowy? Odpowiedzi na te pytania znaleźć można w poniższym artykule, do którego przeczytania serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych czytelników.

Czym charakteryzuje się marketing internetowy?

Zanim rozpoczniemy jakiekolwiek rozważania na temat marketingu internetowego, warto zastanowić się nad tym, czym on tak właściwie jest. Decydując się na zdefiniowanie tego pojęcia moglibyśmy dojść do wniosku, że jest to jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi marketingu. Jak to jest możliwe? Otóż coraz więcej firm i przedsiębiorstw przenosi swoją działalność do sieci, gdzie jest duża liczba potencjalnych klientów. W praktyce marketing internetowy to po prostu wszelkie działania, które mają na celu opracować idealną strategię wprowadzenia danego produktu na rynek. W konsekwencji następuje jego promocja i przedstawienie w możliwie najkorzystniejszy sposób, aby zyskać grupę klientów. Wszelkie działania odbywające się w marketingu internetowym zmierzają przede wszystkim do tego, aby zwiększyć widoczność naszej firmy w sieci.

Marketing internetowy jako gwarancja sukcesu?

Marketing internetowy przez wielu spostrzegany jest jako sposób na to, aby osiągnąć sukces w danej branży. Warto jednak zdawać sobie sprawę z tego, że marketing marketingowi nierówny. Co to oznacza w praktyce? Jeśli zależy nam na dużej skuteczności, wówczas marketing musi być odpowiednio zaplanowany i wdrożony w idealnym momencie. Dlatego też jeśli nie znamy się na kwestii związanej z promocją produktu, wówczas warto zdecydować się na skorzystanie z usług specjalistów. Nie zaleca się stosowania technik, które dają szybkie efekty- często okazują się one krótkotrwałe, a przecież nie na tym nam zależy. Dodatkowo może wpłynąć to negatywnie na nasz wizerunek czy pozycję w sieci, a tego wolelibyśmy uniknąć.

Dlaczego warto zdecydować się na marketing internetowy?

Marketing internetowy jest bardzo skuteczny, o ile prowadzi się go w odpowiedni sposób. Niesie on ze sobą wiele korzyści, o których z pewnością warto wspomnieć. Przede wszystkim umożliwia on docieranie do klientów właściwie przez całą dobę. Dodatkowo personalizujemy komunikaty marketingowe, aby ich skuteczność była jeszcze większa. Nabywamy nieco większą wiedzę na temat naszej grupy docelowej, w konsekwencji możemy zbudować i dopasować trafne działania, które przyniosą zamierzone korzyści. Marketing internetowy, który może prowadzić za nas agencja marketingowa to także sposób na nawiązanie interakcji z odbiorcami. Za pośrednictwem tej metody przedsiębiorstwa często optymalizują koszty związane z kampanią reklamową. Kreujemy dobry wizerunek marki, jednocześnie możemy na bieżąco monitorować i mierzyć skuteczność prowadzonych przez nas działań.

Poznaj zalety współpracy z doradcą kredytowym

0
Poznaj zalety współpracy z doradcą kredytowym

Decyzja o wzięciu kredytu to rzecz niezwykle istotna. I tak jak przed wyborem samochodu należy dokładnie przeczytać materiały o specyfice danego modelu, tak samo jest z kredytem. Pewnie nie jest najtrudniejszą sprawą to, aby go dostać, ale by go dostać mądrze. Tutaj najlepszym wyborem jest skorzystanie z usługi doradztwa kredytowego. Doświadczony doradca nie dość, że przeprowadzi cały proces znacznie go usprawniając, to jeszcze pomoże wybrać najbardziej korzystną ofertę. To się po prostu opłaca

Prościej, taniej i bez stresu

Te trzy słowa doskonale oddają to, jak może wyglądać współpraca z doradcą kredytowym. Taka osoba zazwyczaj ma bardzo dobre rozeznanie w sytuacji na rynku kredytów. Doskonale zna aktualne oferty banków, a także przepisy, które bardzo często się zmieniają. Co więcej, często posiada także kontakty osobiste z przedstawicielami banków i analitykami, dzięki którym potrafią celnie i trafnie składać wnioski. Doświadczony doradca zbierze od Ciebie wszystkie potrzebne dane i dokumenty i wykona całą papierkową robotę. A to ta część jest bardzo często jednym z najtrudniejszych elementów całego procesu. Oszczędza to czas i zabiera z głowy cały stres.

Prowizja tak, ale i tak to się opłaca

Oczywiście praca doradcy kredytowego nie jest wolontariatem. Oznacza to, że usługa jest płatna i doradca pobiera ją w postaci swojej prowizji. Zazwyczaj jest to maksymalnie kilka procent, w zależności od sumy kredytu, o jaką się ubiegamy. Jednak jeżeli doradca będzie w stanie wynegocjować z bankiem bardziej korzystne warunku umowy, to takie rozwiązanie po prostu się opłaca. Warto pamiętać, że nawet zmiana oprocentowania o 0,5% przy wysokiej kwocie daje już bardzo konkretną sumę. Doradca może być ważną pomocą także w przypadkach, gdy otrzymanie kredytu nie jest proste. Znajomość procedur i umiejętność złożenia odpowiedniego wniosku jest wtedy kluczowe – a te rzeczy potrafi zapewnić doświadczony doradca. Warto zatem zapoznać się z ofertą, jaką ma doradca kredytowy Tomasz Wostal.

Oferty wielu banków to atut doradztwa

Jednym z najważniejszych atutów współpracy z doradcą kredytowym jest wszechstronność jego oferty. Taka osoba posiada przegląd ofert wszystkich banków dostępnych na rynku, dzięki czemu będzie w stanie zaproponować nam ofertę najlepiej dostosowaną do naszych potrzeb – raz taką, która daje największą szansę otrzymania kredytu, a raz taką, która oferuje najbardziej bezpieczne warunki długoterminowo. Dzięki takiej współpracy mamy wszystkie oferty pod ręką, bez konieczności czasochłonnego i stresującego chodzenia po bankach.

Szukaj sprawdzonego fachowca

Wszystkie opisane powyżej zalety współpracy z doradcą kredytowym mogą mieć zastosowanie, jeżeli wybierze się zaufanego i sprawdzonego fachowca. Doświadczenie, referencje i ilość podpisanych umów – to są cechy, które warto sprawdzić, zanim zdecydujemy się na współpracę z doradcą. Oczywiście należy także zadbać o bardzo jasne ustalenie (najlepiej pisemne!) warunków współpracy z taką osobą. Pozwoli to uniknąć niepotrzebnego stresu i rozwiać wszystkie potencjalne wątpliwości już na początku procesu. Najlepiej szukać doradców wśród grona znajomych – patrząc na to, że dzisiaj niemal każdy Polak ma jakiś kredyt – szansa, że ktoś z rodziny pracował z zaufanym doradcą jest bardzo duża.

Zużyty olej w restauracji – utylizacja oleju spożywczego

0
Zużyty olej w restauracji

Tłuszcze spożywcze to jedne z podstawowych składników używanych w kuchni. Nie wyobrażamy sobie przygotowania wielu smakowitych potraw bez oliwy z oliwek, czy popularnych olejów roślinnych, takich jak olej rzepakowy, lniany czy słonecznikowy. Lokale gastronomiczne, które zużywają duże ilości olejów w procesie przygotowywania dań napotykają na bardzo istotną kwestię utylizacji olejów spożywczych – zwłaszcza tych, które poddawane są obróbce termicznej podczas smażenia lub pieczenia. 

Co w takim razie należy zrobić ze zużytym olejem spożywczym? Jak odpowiednio zutylizować zużyte oleje? Czy prowadząc działalność gastronomiczną można skorzystać z usług  profesjonalnych firm, zajmujących się utylizacją zużytych olejów spożywczych? Postaramy się przybliżyć kwestię utylizacji zużytych olejów w restauracjach, barach i hotelach oraz w tych lokalach gastronomicznych, w których zużywa się duże ilości olejów spożywczych .

Różne oleje – różne zastosowanie

Tłuszcze roślinne są bardzo ważnym elementem diety. Oprócz niezbędnej energii, dostarczają cennych składników pokarmowych, takich jak nienasycone kwasy tłuszczowe, które warunkują odpowiednią pracę serca, układu krwionośnego i nerek. Składniki zawarte w olejach roślinnych pozytywnie wpływają na stan skóry i włosów. Oleje, takie jak oliwa z oliwek, czy olej rzepakowy stosowane są również w popularnych kuracjach olejowania. W Polsce największą popularnością cieszą się: olej rzepakowy oraz słonecznikowy. Do łask powraca również rodzimy olej lniany, który jest doskonałą i bardzo odżywczą alternatywą dla popularnej oliwy z oliwek. Jednak od dawna najszersze zastosowanie znajduje olej rzepakowy, zwłaszcza rafinowany, który nadaje się nie tylko do przygotowywania potraw na zimno. Na bazie oleju rzepakowego można przede wszystkim smażyć i piec oraz wykorzystywać go do tak zwanego głębokiego smażenia. Do tego celu świetnie nadaje się również olej palmowy, który chętnie stosowany jest w gastronomii. Jednak po każdym smażeniu lub pieczeniu, wykorzystany olej niestety nie nadaje się już do ponownego użycia. Konieczna jest więc jego utylizacja.

Utylizacja oleju spożywczego

Jak należy postępować ze zużytym olejem? Przede wszystkim należy zaznaczyć, że to, gdzie wylejemy zużyty olej, ma ogromne znaczenie. W niewielkich gospodarstwach domowych zużyty olej spożywczy najczęściej wylewany jest bezpośrednio do kanalizacji, co jest ogromnym błędem, a jego konsekwencje mogą być poważne i narazić nas na wiele niepotrzebnych kosztów. Tężejący olej robi się twardy i lepki. Jego pozostałości osiadają na ścianach rur zapychając je. Dużo lepszym i bezpieczniejszym rozwiązaniem jest zlewanie zużytego oleju spożywczego do butelki lub szczelnego pojemnika, które następnie wyrzucamy do kosza z odpadami zmieszanymi. Jednak w dużych lokalach gastronomicznych, gdzie zużycie oleju spożywczego jest dużo większe, sposób postępowania z odpadami tego typu jest inny. Restauracje, bary oraz smażalnie najczęściej korzystają z usług profesjonalnych firm, zajmujących się odbiorem i utylizacją odpadów powstających z olejów spożywczych.

Odbiór zużytego oleju spożywczego w lokalach gastronomicznych

Właściciele lokali gastronomicznych zobowiązani są do odpowiedniej utylizacji zużytych olejów spożywczych. Chociaż na pierwszy rzut oka ten obowiązek może wydawać się kłopotliwy i skomplikowany, w rzeczywistości cała procedura jest prosta, szybka i wygodna. Firmy wyspecjalizowane w dziedzinie utylizacji odpadów olejów spożywczych oferują odbiór bezpośrednio spod siedziby lokalu gastronomicznego. Nie ma więc potrzeby zawożenia pojemników ze zużytym olejem do punktów odbioru. Bardzo często firmy stosują metodę wymiany zużytego oleju na świeży. Cała procedura odbywa się przy jednoczesnym zachowaniu obowiązujących zasad oraz niezbędnej dokumentacji, więc właściciel lokalu gastronomicznego nie musi martwić się o dopełnienie formalności, gdyż robi to za niego firma odbierająca i dostarczająca olej. Odbiór zużytego oleju Trafinoil.pl – zobacz więcej informacji.

Umowa franczyzowa – co powinniśmy wiedzieć na jej temat?

0
Umowa franczyzowa

Franczyza cieszy się coraz większą popularnością, ze względu na szereg zalet tego rozwiązania. Franczyzodawcę i franczyzobiorcę łączy umowa, która powinna być precyzyjnie skonstruowana, aby była korzystna dla obu stron. Jakie podstawowe zasady związane z umowami franczyzowymi powinniśmy znać? Co zawiera przeciętna umowa franczyzowa? Odpowiedzi na te pytania znaleźć można w poniższym artykule, do którego przeczytania serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych czytelników.

Podstawowe zasady związane z umowami franczyzowymi

Wiele osób zdaje sobie sprawę z tego, czym jest franczyza. Istotna jest jednak kwestia umowy, która jest fundamentem porozumienia się franczyzobiorcy i franczyzodawcy. Warto kierować się kilkoma podstawowymi zasadami, dzięki którym kwestia dogadania się będzie mniej problematyczna. Przede wszystkim w pierwszej kolejności powinniśmy poprosić o wzór umowy franczyzowej. Jeśli nie jest ona nam udostępniana, wówczas powinniśmy zachować szczególną ostrożność, bowiem istnieje prawdopodobieństwo, że firma ma coś do ukrycia. Pamiętajmy o tym, aby dokładnie zapoznać się z umową przed jej podpisaniem. Warto spojrzeć nawet na najmniejsze druczki. W końcu musimy być świadomi tego, jakie mamy prawa i obowiązki. Pod żadnym pozorem nie podpisujmy umowy, której nie rozumiemy- być może warto skontaktować się z prawnikiem? W każdym przypadku musimy być świadomi tego, jakie prawa i obowiązki posiadamy. Nie bójmy się inicjować zmian, a także bądźmy pewni swojej decyzji, bowiem często okazuje się ona nieodwracalna, co warto mieć na uwadze.

Umowa franczyzowa- co zawiera?

Umowa franczyzy to umowa nienazwana, dlatego też nie znamy jej specyfiki, bowiem takowa nie występuje. Nie ma właściwie sztywnych ram co do takiej umowy. Co więcej, trudno znaleźć jest wiarygodny wzór w sieci. Jakie elementy powinna więc posiadać? Niezbędne są oczywiście dane franczyzodawcy i franczyzobiorcy. Wskazujemy także na datę zawarcia porozumienia. Kolejną kwestią jest okres obowiązywania umowy. Najczęściej jest ona na czas określony. Jest ona dość wiążąca, bowiem rozstanie się z franczyzodawcą przed jej wygaśnięciem jest właściwie niemożliwe- warto mieć to na uwadze. Istnieją również umowy franczyzowe na czas nieokreślony. W tym przypadku współpraca może zostać zakończona właściwie w każdej chwili, po upływie okresu wypowiedzenia. Nie zapominajmy o tym, że w umowie powinny być zawarte przywileje franczyzobiorcy. Wśród nich wyróżnić możemy wyłączność terytorialną. W praktyce oznacza to, że na określonym obszarze nie otworzy się placówka pod tym samym szyldem. Częstym zjawiskiem jest także prawo pierwszeństwa. Charakteryzuje się tym, że jeśli franczyzodawca chciałby otworzyć placówkę w pobliżu istnienia innej, wówczas franczyzobiorca w pierwszej kolejności otrzymuje propozycję jej otworzenia. Oczywiście w umowie nie może zabraknąć praw i obowiązków obu stron. Konieczne okazuje się szczegółowe ich określenie, aby nie doszło do nieporozumień.