System ERP dla startupu. Dlaczego startupy powinny zainwestować w takie rozwiązanie?

0
System ERP dla startupu

Systemy ERP niezaprzeczalnie kojarzą się nam głównie z rozwiniętymi firmami z sektora MŚP oraz dużymi korporacjami. Czy zintegrowany system informatyczny do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa sprawdzi się również w przypadku startupów?

Sposoby pozyskiwania klientów

0
Sposoby pozyskiwania klientów

Firmy działające w sektorze B2B mierzą się z różnymi zadaniami. Jednym z takich zadań może być pozyskiwanie klientów B2B. Lead B2B to jest potencjalna osoba, która może pochodzić z różnych źródeł. Współcześnie w takiej branży mówi się o dwóch rodzajach leadów B2B. Są to leady związane z marketingiem, nazywani Inbound Lead lub leady związane ze sprzedażą, czyli Outbound Lead.

Influencer marketing – czym jest i czy warto z niego korzystać?

0
marketing

Zjawisko influencer jest coraz bardziej popularne i coraz częściej wykorzystywane do promowania naszych Marek czy też produktów. Influencer marketing jest to opcja, dzięki której możemy skorzystać z pomocy osoby znanej, czyli tak zwanego influencera, który posiada dużą liczbę odbiorców na portalu społecznościowym. Zadaniem takiej osoby będzie rekomendowanie naszego produktu w zamian za pieniądze lub nasze produkty. Pomimo tego, że taki rodzaj reklamy nie jest nowym odkryciem, to rosnąca popularność sprawia że coraz większa liczba osób decyduje się na influencer marketing. Czy warto korzystać z usług influencerów? Sprawdź sam! 

Przeczytaj też: https://www.wsb.com.pl/influencer-marketing-przekonaj-sie-czym-jest-trend-reklamowania-sie-przez-znanych-influencerow-i-czy-warto-z-niego-korzystac/

Influencerzy i influencer marketing

Influencer marketing i jest to tak jak już wcześniej wspomnieliśmy marketing opierający się na polecaniu produktów czy też marek przez osoby, które są rozpoznawalne w internecie, w zamian za pieniądze lub produkty. Influencerzy to osoby, które prowadzą własne kanały w serwisie YouTube czytasz blogi, a ich poczynania śledzi bardzo duża ilość osób. Osoby takie wykorzystują swoją popularność oraz rozpoznawalność do tego, AB reklamować odpłatnie produkty, marki czy też usługi.

Korzystając z usług takiej osoby, płacimy jej za to, aby użyły naszego produktu w swoim materiale i zaprezentowali go czy też przeprowadzili test. Taki rodzaj promocji ma bardzo dużą skuteczność, ponieważ wielbiciele danej osoby bardzo chętnie zapoznają się z ofertą marki, którą polecił idol.

Korzyści płynące z wybrania tego rodzaju promocji

Influencer marketing to wiele korzyści, które mogą nas spotkać. Pierwszą z nich jest przede wszystkim skuteczność promocji. Fani danej osoby, będą korzystać z tych samych usług oraz z tych produktów, które poleca im idol. Dzięki temu możemy liczyć na wzrost liczby sprzedaży.

Dzięki influencer marketingowej wydajemy efektywnie budżet reklamowy. Jeżeli przeznaczamy pieniądze na taki rodzaj reklamy, promujemy się w konkretnej grupie osób. Jeżeli zatem jesteśmy producentami produktów przeznaczonych dla nastolatków, powinniśmy wybrać osobę, której tematyka oraz kontynent jest prowadzony dla właśnie tego rodzaju grupy.

Zobacz też: http://www.infofinansowy.pl/analiza-swot/

Testy zawodowe – jakie testy można wykonać, aby wybrać odpowiedni zawód?

0
Testy zawodowe

Wybór kariery powinien być uzależniony od kilku czynników. Większość osób kieruje się zainteresowaniami i perspektywami finansowymi. Warto jednak wziąć pod uwagę także własne predyspozycje, osobowość czy styl pracy.

Testy zawodowe i kompetencyjne: najlepszy sposób na poznanie swoich mocnych i słabych stron

Jeśli chcemy dowiedzieć się, w jakim zawodzie mamy największe szanse na sukces, warto sięgnąć po testy zawodowe i testy kompetencyjne. Dzięki nim poznamy swoje mocne i słabe strony – odkryjemy, czy dobrze idzie nam praca z danymi liczbowymi, czy też może znacznie lepiej sprawdzimy się na stanowisku wymagającym płynnej komunikacji w innych językach. Co ważne, umiejętności, jakie już posiadamy, nie determinują tego, w czym możemy okazać się najlepsi. W wielu wypadkach na początku swojej drogi zawodowej (lub jeszcze w szkole średniej) pewne umiejętności nabywamy z wielkim wysiłkiem. Inne z kolei, których zdobycie przyszłoby nam stosunkowo łatwo, mogą pozostawać poza naszym kręgiem zainteresowań.

Test predyspozycji zawodowych ujawnia nie tylko talenty

Wbrew pozorom celem wykonania testu zawodowego czy testu predyspozycji zawodowych nie jest wyłącznie poznanie swoich talentów. Wyniki wskazują też na to, w jaki sposób pracujemy, co sprzyja naszej efektywności, a co wręcz przeciwnie, a także – z jakim natężeniem stresu dobrze sobie radzimy. Takie informacje pozwalają nam na podjęcie zawodu, w którym mamy szansę na rozwój i świetne wyniki. Z przykładowymi pytaniami testowymi można zapoznać się na stronie https://www.kierunekrozwoju.pl/, przechodząc do zakładki poświęconej właśnie testom. Strona umożliwia również wykonanie takiego testu, na który składa się kilkanaście pytań z różnych obszarów.

Kiedy najlepiej wykonać test zawodowy?

Test zawodowy czy test predyspozycji zawodowych można wykonać w każdym momencie swojej kariery zawodowej. Najlepiej pomyśleć o tym jeszcze w szkole średniej lub tuż po jej ukończeniu, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, by wykonać go później. Wyniki testu mają pomóc przede wszystkim w lepszym poznaniu swoich predyspozycji – i wykorzystaniu tej wiedzy do rozwoju zawodowego.

Artykuł sponsorowany.

Dla kogo tworzone są bazy firm?

0
Dla kogo tworzone są bazy firm

Bazy biznesowe firm to coraz chętniej wykorzystywane przez przedsiębiorców narzędzie, które pozwala dużo trafniej podejmować decyzję dotyczące zawieranych porozumień handlowych czy wyboru potencjalnego partnera w biznesie.

Informacje wysokiej jakości

Informacja to współcześnie słowo klucz do prowadzenia działalności gospodarczej. Bez niej firma działać musi po omacku, co oznacza większe ryzyko podejmowania błędnych decyzji, które niejednokrotnie oznaczają całkowicie realne straty finansowe lub przepuszczanie okazji do zarobienia pieniędzy. Aby uniknąć takich sytuacji, musimy na czas dysponować odpowiednią informacją, która pozwoli nam wyprzedzić konkurencje oraz podejmować decyzje na bazie wielu zmiennych. Właśnie wtedy z pomocą przychodzi baza firm polskich.

Bazy biznesowe firm są tworzone dla każdego przedsiębiorcy, a zwłaszcza dla tych, którzy nie mają możliwości tworzenia osobnych działów oceniających ryzyko biznesowe lub nie stać ich na korzystanie z usług specjalistycznych firm, które zajmują się szeroko rozumianym szpiegostwem gospodarczym. Wszelkie dane możemy bowiem uzyskiwać na wiele sposobów.

Najtańszym jest oczywiście samodzielne poszukiwanie informacji. Niestety jest to proces czasochłonny oraz często skazany na niepowodzenie. Potrzeba też do tego specjalnych umiejętności, które często są nam po prostu niedostępne. Korzystanie z pomocy wyspecjalizowanych firm jest natomiast niezwykle kosztowne.

Często taka usługa kosztuje więcej niż sam zysk, jakiego spodziewamy się z danego interesu i uzyskania kontaktu. Dlatego tutaj najczęstszymi klientami są bardzo duże firmy oraz korporacje, które potrzebują uzyskać konkretne informacje dotyczące ich potencjalnego klienta.

Bazy biznesowe to klucz do wzrost sprzedaży

Bazy biznesowe firm to optymalny sposób na uzyskanie informacji. Przede wszystkim taka usługa nie jest szczególnie kosztowna i musimy tutaj zapłacić zdecydowanie mniej niż w przypadku wykorzystania specjalistycznej firmy.

Dodatkowo od razu uzyskujemy tutaj dostęp do bazy danych tysięcy, a nawet milionów firm z Polski oraz Europy czy całego świata. Nie tylko będziemy mogli zweryfikować sam fakt istnienia firmy, ale też uzyskamy wiedzę, na temat tego ile osób zatrudnia, a nawet, jakie są jej roczne obroty.

Korzyści z tego stanu rzeczy są olbrzymie. Przede wszystkim w sposób jasny i bardzo szybki uzyskamy potrzebne nam informacje. Dzięki nim możemy dużo sprawniej i trafnie ocenić możliwości biznesowe firmy, która na przykład miałaby być naszym partnerem handlowym.

Kiedy zamierzamy inwestować w dane przedsiębiorstwo, to zyskamy wiedzę na temat jego aktualnego stanu finansowego. Wszelkie dane są tutaj też często aktualizowane, więc nasza wiedza będzie świeża i oddająca rzeczywisty stan rzeczy. Informacja jest też niezbędna, kiedy planujemy wejść w dany układ handlowy, ale obawiamy się, że nasza aktywność z tą właśnie firmą jest niezwykle ryzykowna i może okazać się kłopotem.

Im więcej uzyskamy tutaj informacji, tym większa szansa, że unikniemy wpadki, która może być dla nas bardzo niekorzystna finansowo. W wielu przypadkach uniknięcie niewłaściwych relacji biznesowych może nawet decydować o być albo nie być w kwestii naszej firmy.

Kredyt studencki – na czym polega i co warto o nim wiedzieć?

Kredyt studencki

Wiele młodych osób marzy o tym, aby iść na studia i rozwijać się w ulubionym kierunku. Niestety bardzo często hamują ich przed tym finanse oraz to, że nie poradziliby sobie oni z wydatkami. Nie jest to jednak powód, aby całkowicie rezygnować ze swojego marzenia o rozpoczęciu nauki na uczelni wyższej. Wynajem mieszkania, zakup materiałów do nauki, a także codzienne potrzeby można opłacić za pomocą kredytu studenckiego. Warto zastanowić się nad tym rozwiązaniem, jeśli Twoją jedyną szansą na podjęcie studiów jest pomoc finansowa od banku. Razem ze Spłata Kredytów podpowiadamy, czym jest kredyt studencki, na czym polega i kto może go otrzymać.

Kto może dostać kredyt studencki?

O taki rodzaj kredytu mogą ubiegać się studenci uczelni publicznych i niepublicznych niezależnie od tego, czy studiują w systemie dziennym, wieczorowym czy zaocznym. Taki produkt finansowy przysługuje studentom do ukończenia 30 roku życia lub doktorantom do ukończenia 35 roku życia. Ważny jest także dochód na członka rodziny. Kredyt studencki ma za zadanie wesprzeć uczniów z mniej zamożnych domów i dać im szanse na lepszą przyszłość. Z tego względu każdego roku ustalana jest maksymalna wysokość miesięcznego dochodu na osobę w rodzinie studenta. Jeśli kwota ta zostanie przekroczona, to student nie będzie kwalifikował się do otrzymania takiego finansowania.

Na jaki okres udzielany jest kredyt studencki?

Kredyt studencki udzielany jest na czas studiów, a jego spłata następuje po upływie 2 lat od ukończenia nauki. Maksymalny okres, na który można dostać kredyt nie może przekroczyć 6 lat. W przypadku doktorantów można go jednak przedłużyć o maksymalnie 4 kolejne lata. Kredyt jest wypłacany w ratach miesięcznych, nie dłużej niż przez 10 miesięcy w roku akademickim. Nie jest on wypłacany w okresie urlopu z przyczyn zdrowotnych lub ważnych przyczyn losowych. Kwoty takiego kredytu mogą być różne, a student może dostawać co miesiąc kilkaset złotych, a w niektórych przypadkach nawet 1000 zł. W trakcie trwania kredytu można wnioskować o zmianę wysokości przyznawanej raty.

Jak otrzymać kredyt studencki?

Na sam początek należy wybrać bank, w którym będziesz mieć aktywne zobowiązanie. Następnie należy złożyć wniosek tak jak o każdy inny produkt finansowy. Konieczna jest wizyta w banku oraz okazanie niezbędnych dokumentów. Formularz wniosku należy pobrać z banku, w którym ubiegamy się o uzyskanie kredytu studenckiego. Pozostała część procesu odbywa się właściwie bez naszego udziału – bank przetwarza nasze dane i wydaje odpowiednią decyzję o przyznaniu lub nieprzyznaniu kredytu.

Aby kredyt studencki przyznawany był na okres kilku semestrów, każdy student musi dwa razy w roku pokazać pracownikowi banku podbitą legitymację studencką. Jeśli chodzi o wymagane dokumenty, to będzie to: zaświadczenie z uczelni, dokument potwierdzający udział w rekrutacji, dokument wskazujący na dochody w rodzinie studenta oraz dokumenty związane z zabezpieczeniem kredytu.

Poręczenie kredytu

Aby otrzymać kredyt studencki, kredytobiorca musi posiadać poręczyciela. Taka osoba w razie potrzeby spłaci za nas całe zobowiązanie, jeśli my nie będziemy tego w stanie zrobić https://splatakredytow.pl/. Poręczycielem studenta może zostać osoba z jego rodziny. Istnieje także możliwość, aby kredyt studencki poręczył Bank Gospodarstwa Krajowego lub Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Może to być duża pomoc dla studentów, którzy nie mają rodziców lub nikt z ich bliskich nie chce zgodzić się na poręczenie.

Faktoring. Ile kosztuje oraz co wpływa na jego cenę. Krótki przewodnik

0
cena faktoring

Wokół faktoringu narosło przez lata wiele mitów. Jednym z nich jest wysoka cena. Przedsiębiorcy, a zwłaszcza ci, którym odmówiono kredytu w banku, przekonują się jednak, że nie jest to prawda. Zwłaszcza nowym firmom łatwiej uzyskać finansowanie pozabankowe, w którym kluczowym kryterium jest powtarzalność sprzedaży. W przypadku odroczonych terminów płatności za fakturę sięgających nawet 120 dni, coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na faktoring. Z jakimi zatem kosztami powinni się liczyć?

Przypomnienie o płatności – dlaczego warto je mieć w swoim sklepie online?

0
Przypomnienie o płatności

Zdarza się, że klient po złożeniu zamówienia na witrynie e-sklepu postanawia zrezygnować z finalizacji transakcji. Przyczyną tego typu sytuacji może być brak środków na koncie albo wybór niewłaściwego banku. Istnieje jednak funkcja, pozwalającą dokończyć proces zakupowy.

Najważniejsze elementy wyposażenia piekarni

0
Najważniejsze elementy wyposażenia piekarni

Niektóre produkty tracą na popularności, ale można przewidzieć, że akurat na chleb i różne inne wyroby piekarnicze zawsze będzie popyt. Ta hipoteza zachęca przedsiębiorców to otwierania kolejnych piekarni, z których niemalże wszystkie są w stanie utrzymać się na rynku. A jak wyposażyć taki biznes? Jak powinno wyglądać prawidłowe wyposażenie piekarni?

Call center – czym jest?

0
czy praca w call center jest trudna?
Call center agent with

Wiele osób kojarzy call center, wyłącznie z pracą dla studentów oraz uczniów, którzy nie posiadają żadnego doświadczenia, zazwyczaj jest to ich pierwsza praca i chcą zaznaczyć swoją obecność na rynku pracy. W większości przypadków tak właśnie jest, ale może być to również praca ‚przejściowa’ dla osób, które chwilowo nie mogą znaleźć sobie odpowiedniego zajęcia.

Na czym polega praca w call center?

Praca w call center polega głównie na obsłudze telefonicznej klienta. Może być to odbieranie telefonów przychodzących oraz pomoc w różnych sytuacjach, jak i wykonywanie połączeń wychodzących. Za pomocą infolinii jesteśmy w stanie załatwić wiele spraw i dowiedzieć się całej masy przydatnych informacji.

Pracownik call center, aby sprawdzić się w pracy, powinien być komunikatywny, pomocny, otwarty, odporny na stresujące sytuacje, ale i asertywny. Kolejnym warunkiem, aby stać się jednym z pracowników call center jest dobra, wyraźna dykcja. Tutaj nie ma znaczenia, ani wykształcenie, ani doświadczenie. Gdy nowa osoba jest zatrudniona na takie stanowisko, zazwyczaj przechodzi wiele szkoleń wewnętrznych.

Mimo, że istnieje wiele negatywnych opinii na temat pracy w call center, to wcale nie jest to zła forma zarobku. Praca w takim miejscu dodatkowo daje spore możliwości rozwoju. Z czasem można awansować i więcej zarabiać. Wszystko zależy od tego, co jest naszym celem.

Przeczytaj też: http://www.e-kredytowanie.pl/dzialalnosc-gospodarcza-jak-ja-zamknac/

Jakie są zarobki w call center?

Zarobki telemarketera są głównie uzależnione od jego doświadczenia i zdolności. Najczęściej wypłata jest połączeniem podstawy z premią, za wyniki sprzedażowe. Praca w call center jest oparta o umowę-zlecenie, a stawka godzinowa jest ustalona z góry.

Jak widać zarobki w call center są zróżnicowane. Według statystyk w takiej branży można zarobić pomiędzy 3100 a 4620 złotych brutto.

Czy praca na słuchawce jest trudna?

Pracę jako telemarketer najczęściej wybierają osoby, które jeszcze się uczą oraz studenci. W większości przypadków jest ona traktowana jako praca tymczasowa lub dorywcza. Jeżeli nie mamy żadnego doświadczenia, warto spróbować swoich sił w tej branży.

W call center rotacja pracowników jest dość duża, głównie z tego względu że ten rodzaj pracy traktowany jest jako ‚przejściowy’ oraz że jest to ciężki kawałek chleba. Praca pod presją, stres napięcie, niemili klienci, wszystko to odstrasza potencjalnych kandydatów na to stanowisko.

Źródło: https://laserowka.pl/