niedziela, Wrzesień 19, 2021

Skuteczny preparat na popularny chwast

0
Skuteczny preparat na popularny chwast

Chwasty to największe wyzwania w pielęgnacji upraw iogrodów.

W idealnym świecie byłbyś w stanie wyeliminować je, zanim się pojawią, ale to się rzadko zdarza. Dzięki starannej pielęgnacji ogrodu można sobie poradzić z chwastami i innymi zagrożeniami. Ważna jest również odpowiednia kontrola szkodników, na przykład stosowanie oprysków. Dzięki dobrze przemyślanemu programowi utrzymasz zdrowy plon przez cały rok.

Skuteczne metody na zaślaz pospolity

Gleba jest jedną z najważniejszych części uprawy, a jej jakość jest głównym czynnikiem wpływającym na jej zdrowie i wydajność. Gleba składa się z mieszaniny materiałów organicznych i nieorganicznych. Z biegiem czasu chwasty usuwają materię organiczną z gleby, pozostawiając glebę mniej żyzną i mniej zdolną do zatrzymywania wody. Z czasem materia organiczna jest przekształcana w nową materię roślinną, która jest przekształcana w korzenie, liście i łodygi. Materia organiczna tworzy ważną warstwę ochronną, która zapobiega parowaniu wody i chroni glebę przed intensywnymi opadami deszczu. Idealna gleba składa się ze stosunkowo równej mieszanki materiałów organicznych i nieorganicznych. Aby poprawić zdrowie gleby, będziesz musiał zwiększyć ilość materii organicznej. Profilaktyka przeciw chwastom również ma duże znaczenie – zaślaz pospolity nie poddany żadnej kontroli łatwo może się rozplenić, wchodząc w szkodliwe interakcje z innymi roślinami uprawowymi.Doskonałe rozwiązania w materii preparatów przeciwko popularnym chwastom takim jak zaślaz pospolity dają możliwość uniknięcia sytuacji, w których plony tracą na wartości dzięki czemu to mamy ułatwioną znacznie drogę do wygenerowania znaczącego przychodu. Warto przy tym będzie również zaznaczyć, że zaślaz pospolity może zostać ograniczony już na etapie profilaktyki początkowej. Borykanie się z konsekwencjami jego obecności to żadna przyjemność, dlatego inwestowanie w preparaty i profilaktykę definitywnie może zmienić oblicze skali zagrożeń ze strony tego i innych chwastów – i to jest też powód, dla którego ten sposób radzenia sobie z ewentualnością ich wystąpienia jest preferowany. Oferta preparatów zaślaz pospolity z pewnością w tym pomoże.

Zwrot podatku za pracę w Holandii – kilka porad jak odzyskać podatek

0
Zwrot podatku za pracę w Holandii

Zwrot podatku to wielu osób istotny zastrzyk gotówki, który pozytywnie wpływa na stan ich portfela każdego roku. Dotyczy to zarówno osób, które pracują na terenie naszego kraju jak i osób zatrudnionych za granicą. Do tej drugiej kategorii zaliczają się między innymi osoby zatrudnione na terenie Holandii, gdzie wysokość uzyskiwanego zwrotu podatku jest wyjątkowo satysfakcjonująca. Poniżej udzielamy kilku porad skierowanych do osób, które rozważają możliwość wyjazdu do pracy w Holandii oraz osób, które już taką decyzję podjęły. Dowiesz się jak wygląda procedura zwrotu podatku, kto ma możliwość jego odzyskania oraz jak się za to zabrać.

Odzyskiwanie zwrotu podatku w Holandii – w telegraficznym skrócie

Rozliczanie podatku w Holandii jest wyjątkowo komfortowe, w porównaniu nie tylko do realiów panujących w Polsce, ale również do realiów innych państw Unii Europejskiej. Przede wszystkim należy zaznaczyć, że – w Holandii można rozliczyć zaległy podatek wstecz nawet o 5 lat. Jest to duże ułatwienie, gdyż pozwala na odzyskanie nadpłaconego podatku nawet tym osobom, które do tej pory ten temat ignorowały.

Złożenie dokumentów powinno nastąpić przed 31 grudnia. Należy oczywiście dokonać tego w urzędzie skarbowym. Choć do pewnego limitu rozliczenie podatku jest jedynie opcjonalne, to jednak powyżej 14 euro jest już obowiązkowe.

Do zwrotu mają prawo wszystkie osoby, które pracowały legalnie na terenie Holandii. Niezależnie, jak długo trwał okres zarobkowy oraz jaka była wysokość uzyskiwanego przychodu. Jeśli tylko doszło do zatrudnienia, rozliczenie podatkowe jest obowiązkowe. Warto przy tym podkreślić, że z rozliczeniem podatkowym nie warto zwlekać, gdyż może zostać w zamian nałożona kara finansowa. Dla osób, które są zameldowane na terenie Holandii, termin złożenia deklaracji to 1 maja. Dla osób niezameldowanych – 1 lipca.

Rozliczenie podatku – najważniejsze dokumenty i inne zasady

Rozliczenie podatku w celu uzyskania zwrotu wymaga dostarczenia najważniejszych dokumentów, które otrzymasz od pracodawcy. Zawarte w nich informacje (wysokość wynagrodzenia, kwota zapłaconego podatku oraz inne) będą podstawą do obliczenia wysokości zwrotu.

Oprócz powyższych konieczne jest także dostarczenie dokumentów potwierdzających własną tożsamość. Chodzi przede wszystkim o kopię dowodu osobistego lub paszportu, a także potwierdzenie rachunku bankowego i zaświadczenie wydane przez urząd skarbowy w Polce. Ponadto, należy dostarczyć tak zwaną kartę podatkową (Jaaropgaaf), otrzymaną od swojego pracodawcy.

Warto już na etapie poszukiwania pracy w Holandii upewnić się, czy twój pracodawca bądź pośrednik jest obeznany z zasadami uzyskiwania zwrotu podatku. Polecamy pod tym względem współpracę z Contrain Agencją Pracy, pod linkiem https://contrain.pl/panstwa/holandia/.

Ile należy czekać na zwrot podatku?

Termin, w którym otrzymasz zwrot podatku, nie jest dokładnie określony prawnie. Urząd skarbowy zastrzega sobie prawo do uznawania okresu nawet 3 lat. Z doświadczenia Polaków pracujących w Holandii wynika jednak, że jest to okres o wiele krótszy. Najczęściej, wynosi od 3 do 6 miesięcy.

Jeśli zależy ci na szybkim uzyskaniu zwrotu podatku, wówczas warto dołożyć starań i spełnić kilka warunków. Przede wszystkim – należy dokonać rozliczenia jak najszybciej, czyli złożyć plik wymaganych dokumentów do końca marca. Osobom, którym się nie spieszy, radzimy jednak nie przekraczać administracyjnych terminów. Im później bowiem dokonasz rozliczenia, tym dłużej będziesz czekał na należny zwrot.

Jak wygląda, ile kosztuje kurs na dźwigi budowlane?

0
kurs na dźwigi budowlane

Inwestycje i różnego rodzaju budowy pojawiają się w Polsce jak grzyby po deszczu. Z roku na rok rośnie zainteresowanie inwestycjami budowlanymi, a co za tym idzie, potrzebne są kolejne ręce do pracy. Aby wykonywać pracę na wysokościach, potrzebny jest kurs na dźwigi budowlane. Jak wygląda i ile kosztuje takie szkolenie?

Dla kogo kurs na dźwigi budowlane?

Dźwigi budowlane, zwane inaczej żurawiami, to konstrukcje pozwalające na pracę na dużych wysokościach. Aby przystąpić do kursu na dźwigi budowlane, należy spełnić dwa podstawowe warunki – mieć ukończone 18 lat oraz nie wykazywać żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do tej pracy. Kandydata wyklucza więc w tym przypadku lęk wysokości oraz zaburzenia nerwicowe. Jest wiele firm, które oferują tego rodzaju kursy. Przykładowo, możesz zrobić kurs na dźwigi budowlane we Wrocławiu (gdbhp.pl). Takie szkolenie trwa 35 godzin, co odpowiada najczęściej liczbie 5 dni. Po zakończeniu kursu dostajemy uprawnienia do pracy na dźwigach i możemy dalej rozwijać swoją karierę w budownictwie.

Jak wygląda kurs na dźwigi budowlane?

Każdy kurs na operatora żurawi musi spełnić wymagania Urzędu Dozoru Technicznego. Zgodnie z wymogami UDT, kurs na dźwigi budowlane musi trwać 35 godzin dydaktycznych. Jest on zakończony egzaminem przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego, która następnie wydaje stosowne zezwolenie, pozwalające na pracę.

Podczas kursu przyszły operator lub osoba pracująca na dźwigu zdobywa wiedzę teoretyczną oraz praktyczną, z której później rozlicza się podczas egzaminu. Sam egzamin również zawiera część praktyczną oraz teoretyczną. Po zdaniu egzaminu, otrzymujemy zaświadczenie kwalifikacyjne, które jest ważne przez 5 lat i 3 miesiące. Przed upływem ważności zaświadczenia można wysłać wniosek, za pomocą którego uprawnienia będą przedłużone.

Zaświadczenie kwalifikuje kursanta do pracy na wszystkich podstawowych typach dźwigów budowlanych. Nie ma tutaj znaczenia, czy dźwig jest stacjonarny, szybko montujący, czy też szynowy.

Podczas kursu zdobywamy wiedzę na temat takich tematów jak Dozór Techniczny, współpraca z operatorem, budowa i typy żurawi, sterowanie, zabezpieczenia czy obowiązki i bhp na stanowisku. Ważną częścią są zajęcia praktyczne na dźwigu budowlanym.

Ile kosztuje zrobienie kursu na dźwigi budowlane?

Cena kursu na dźwigi budowlane może różnić się w zależności od specjalizacji oraz typu żurawia. Podstawowy kurs na najprostsze żurawie stacjonarne kosztuje średnio 500 złotych, jeśli natomiast chcemy zrobić kurs operatora HDS, musimy liczyć się z wydatkiem ok. 700 złotych. Istnieją także kursy nawet za kilka tysięcy złotych, dotyczące już bardziej złożonych dźwigów, takich jak żurawie wieżowe czy samojezdne.

Jeśli planujesz podwyższenie swoich kompetencji, warto zainteresować się choćby podstawowym kursem na dźwigi. Gwarantuje on uprawnienia do pracy przy większości inwestycji.

Oprócz szkolenia ważna jest także praktyka i zdrowy rozsądek – przyda się on zwłaszcza, gdy pracujemy na dużych wysokościach.

Na co można zdobyć dofinansowanie unijne dla firm?

0
Na co można zdobyć dofinansowanie unijne dla firm

Dotacje dla firm to jednorazowe wsparcie finansowe bez żadnych zwrotów. Dzięki nim firma może lepiej się rozwijać lub łatwiej rozpocząć swoją działalność.Takie dofinansowanie mają szansę uzyskać projekty, które zajmują się realizacją określonych działań, jak choćby związanych z uzyskaniem doradztwa na różne sposoby. Na przykład, poprzez pomoc we wzorach projektów, które mają ulepszyć lub stworzyć nowy produkt, wdrożyć je lub realizować ich inwestycję.

Program Operacyjny Inteligentny Rozwój w poprzednim roku konkurs dotyczący polskich przedsiębiorstw. Środki, jakie przeznaczone zostały na dofinansowanie, to 8 463 000 zł dla przedsiębiorstw zlokalizowanych w województwie mazowieckim oraz 61 537 000 zł dla pozostałych obszarów. Nie dotyczyło to przedsiębiorstw z Makroregionu Polski Wschodniej, czyli województwa podlaskiego, podkarpackiego, warmińsko-mazurskiego, lubelskiego oraz świętokrzyskiego. Konkurs ogłoszono 26 października 2020 roku, natomiast wnioski przyjmowano do 31 marca 2021. 

Konkurs „Design dla przedsiębiorców” to szansa dla wielu firm, ponieważ wybrane projektu otrzymają dofinansowanie na rzecz nowego bądź ulepszonego projektu wzorniczego. 

Dofinansowanie mogły otrzymać mikro-, małe oraz średnie firmy, które zajmują się działalnością gospodarczą na obszarze Polski, wyłączając Polską Wschodnią.

Dofinansowanie unijne dla firm: pieniądze na innowacje

Dofinansowaniu w ramach konkursu „Design dla przedsiębiorców” podlegały projekty, które obejmujące sferę zakupu usług doradczych związanych z przeprowadzeniem profesjonalnego procesu projektowego, dążące do opracowania nowego projektu wzorniczego. Projekt obejmuje wdrożenie nowego bądź szczególnie zmodernizowanego produktu, a także wdrażanie go na rynek. Ponadto, w ramy wsparcia wchodzi realizacja inwestycji początkowej, niezbędnej do wprowadzenia nowego lub zoptymalizowanego produktu. Taki produkt powinien spełniać konkretne potrzeby ich późniejszych konsumentów. Czytaj więcej o programie ”Design dla przedsiębiorców” na https://www.a1europe.pl/poir-2-3-5-design-dla-przedsiebiorcow/b_esvh

Dofinansowanie ze środków unijnych w ramach „Designu dla przedsiębiorców” może być przeznaczone na: 

  • zakup licencji, patentów, czy know-how, które służą wdrożeniu nowego lub ulepszonego produktu;
  • usługi audytu wzorniczego czy otoczenia rynkowego;
  • usługi doradcze w ramach wdrożenia nowego bądź ulepszonego produktu, z wyłączeniem usług doradczych, które cechują się charakterem ciągłym oraz okresowym, także powiązanych ze zwykłymi kosztami operacyjnymi przedsiębiorcy, takimi jak na przykład usługi doradztwa podatkowego, regularne usługi prawnicze lub reklama;
  • usługi prototypowania czy testów, wyłączając zakup środków trwałych i wartości niematerialnych, które służą zbudowaniu prototypu, jak również jego przetestowania;
  • zakup środków trwałych przeznaczonych do wdrożenia nowego lub ulepszonego produktu;
  • usługi przygotowywania strategii opracowania nowego projektu wzorniczego;

Gdzie szukać wsparcia w składaniu wniosku o dofinansowanie unijne?

Firmy mają możliwość ubiegać się o dotacje ze środków zarówno prywatnych jak i publicznych. Środki publiczne pochodzą z państwowego budżetu, Unii Europejskiej lub samorządów terytorialnych. W przypadku dotacji prywatnych jest niejako odwrotnie, ponieważ to inwestorzy, którzy zauważą potencjał w interesujących ich projekcie, mogą dobrowolnie zainwestować na rzecz firmy. 

Kiedy mowa o dotacjach z Unii Europejskiej, ubieganie się o nie jest złożonym i skomplikowanym procesem, który konsumuje sporą ilość czasu. Firma doradcza A1 Europe Kraków zajmuje się doradztwem w kwestii aplikacji na rzecz pozyskania środków unijnych. A1 Europe Kraków oferuje pomoc w wielu istotnych krokach prowadzących do otrzymania dotacji. 

Ponieważ, aby uzyskać dofinansowanie, należy przygotować się w zakresie przedstawienia planowanej przez firmę inwestycji, w razie potrzeby przygotować biznesplan, spisać wszelkie sprawozdania okresowe i końcowe oraz wiele innych. A1 Europe może pomóc w dopięciu każdego szczegółu na ostatni guzik – czy to w kwestii dostosowania inwestowanego projektu do wymogów unijnych, szukania najlepszego źródła finansowania, rozliczenia inwestycji czy przygotowania wniosku o płatność. Żaden etap nie pozostanie bez opieki i szczególnej uwagi. 

Środki unijne dają ogromne możliwości dla dofinansowania, szczególnie dla nowych firm, które potrzebują silnego startu. Dzięki środkom pochodzącym z Unii Europejskiej nowo powstałe przedsiębiorstwa mają możliwość podjęcia się szkoleń lub skorzystać z usług doradczych w kwestii prowadzenia działalności gospodarczej. 

Co do istniejących już dłużej firm, mogą na przykład złożyć wniosek o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Rodzajów zgłaszanych tam projektów jest mnóstwo, od rozwojowych po badawcze. 

Technologie magazynowe poprawiające wydajność

0
Technologie magazynowe poprawiające wydajność

Technologie magazynowe mogą bezpośrednio wpływać na jeden z najważniejszych celów strategicznych i wyróżników dla organizacji logistycznych – wydajność magazynu. Ponieważ jeśli operacje magazynowe przebiegają nieefektywnie, firma jest zmuszona do zwiększania liczby pracowników, aby utrzymać wysoki poziom usług.

Zmiana procesów biznesowych – transformacja cyfrowa

0
transformacja cyfrowa

Transformacja cyfrowa jest w równym stopniu transformacją kulturową i biznesową, co technologiczną. Wiąże się to z fundamentalną analizą doświadczeń klientów, modeli biznesowych i procesów operacyjnych. Chodzi o znalezienie nowych sposobów tworzenia wartości biznesowej, zwiększania wydajności i generowania przychodów.

Gama stylowych perfum męskich

0
Gama stylowych perfum męskich

Marka moschino perfumy jest doskonale znana zarówno miłośnikom tematu jak i również także nawet osobom, które niespecjalnie ekscytują się sferą pięknych zapachów.

Decydując się na wykorzystanie gamy takich perfum z pewnością będziemy mieli do czynienia z doskonałymi możliwościami wzbogacenia swojej codziennej stylizacji nietuzinkowym zapachem, którego noszenie sprawiać nam będzie mnóstwo przyjemności i satysfakcji.

Bogata gama perfum znanej francuskiej marki

Dzięki wykorzystaniu świetnych propozycji tego sortu nie będziemy mieli powodu do zaprzątania sobie głowy częstym odświeżaniem zapachu z powodu jego ulotności. Rozwiązania jakie angażują specjaliści przygotowujący moschino perfumy pozwalają cieszyć się świetnym zapachem przez długi czas po ich nałożeniu bez jakichkolwiek problematycznych, irytujących komplikacji. Dzięki temu można zapomnieć o niedogodnościach związanych z szybko ulegającym rozproszeniu zapachem, gdyż omawiana tutaj marka dba o jak najwyższe standardy jakościowe. Zainteresowanie się doskonałymi perfumami okazać się może prawdziwie pomocne w określeniu swojego wyjątkowego stylu na co dzień. Gdy będziemy przeglądali rozwiązania z gamy omawianej w niniejszym artykule, to natkniemy się na prawdziwie inspirujące spektrum zapachów, dzięki czemu z przyjemnością stworzymy bogatą kolekcję atrakcyjnych rozwiązań. Dzisiaj znajdzie się wiele inspirujących nut zapachowych jakie moschino perfumy przedstawiają, z którego to względu nawet najbardziej wymagające osoby zapewnić będą mogły sobie za ich sprawą satysfakcjonujące doznania zapachowe. Natknięcie się na doskonałe moschino perfumy nie stanowi problemu gdyż jest to popularna i lubiana marka, jaka oferuje moc rozwiązań w sklepach w całej polsce i na świecie. Warto przejrzeć zasoby perfumy meskie i na ich gruncie stworzyć sobie wyjątkowo korzystne okoliczności do wzbogacenia stylu o unikalny zapach, jaki doskonale współgrać będzie mógł dzięki ich obecności z naszą osobowością, ciesząc nas przez długi czas.

Jak pozycjonowanie strony może wpłynąć na rozwój biznesu?

0
agencje SEO

W dzisiejszych czasach nie sposób znaleźć firmę, która nie posiadałaby własnej strony internetowej. Aby móc zwiększyć jej widoczność w wyszukiwarce, bardzo przydatny może być proces pozycjonowania witryny, pozwalający na wysokie uplasowanie w organicznych wynikach wyszukiwania Google. W jaki sposób wpływa ono na rozwój biznesu z każdej branży?

Czym jest pozycjonowanie, jakie działania obejmuje?

Pozycjonowanie stron internetowych obejmuje szereg działań pozwalających na jak najwyższe „wywindowanie” danej strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google (szacuje się, że z tej wyszukiwarki korzysta 97% użytkowników Internetu, dlatego kładzie się na nią szczególny nacisk). Dzięki SEO zwiększa się widoczność witryny, dodatkowo budowane jest grono oddanych, lojalnych klientów danej marki.

Pozycjonowanie stron przez profesjonalne agencje SEO to szereg specjalistycznych działań on-site, jak i off-site, które mogą przynieść wiele korzyści dla biznesu. Wśród nich najczęściej wyróżnia się:

  • audyt SEO związany z aktualną zawartością strony oraz jej parametrami technicznymi, pozwalający na określenie właściwej strategii,
  • dobór słów kluczowych,
  • optymizacja witryny pod kątem struktury oraz nawigowania,
  • planowanie i tworzenie zawartości strony – optymalizacja istniejących elementów, wprowadzanie nowych,
  • zdobywanie linków,
  • analizy i raporty.

Jakie korzyści dla rozwoju biznesu może przynieść pozycjonowanie?

Pozycjonowanie strony internetowej przynosi szereg korzyści dla biznesu. Pierwszą z nich jest zwiększenie widoczności w sieci, ale co ważne, nie tylko na kluczowe frazy, ale i tzw. frazy długiego ogona – doprecyzowane lub nietypowe. Ponadto dzięki właściwe przeprowadzonemu pozycjonowaniu zwiększa się ruch na stronie. Pochodzi on jednak nie tylko z wyszukiwarki, ale związany jest ze wzmiankami o firmie na wszelkiego rodzaju serwisach, portalach internetowych. Właściwe, przemyślane pozycjonowanie pozwala na dotarcie do szerokiego grona klientów, zdobycie przewagi nad konkurencją oraz zwiększenie rozpoznawalności marki. Warto podkreślić, że bardzo ważną korzyścią pozycjonowania dla właścicieli firm jest wzrost zaufania konsumentów do marki oraz pomnożenie generowanych zysków.

Pozycjonowanie strony – samodzielnie czy z pomocą agencji?

Działania związane z pozycjonowaniem stron powinny być przemyślane. Dodatkowo warto podkreślić, że powinny być one prowadzone długofalowo, by pomóc osiągnąć wymierne rezultaty. W związku z tym większość firm decyduje się na zatrudnienie profesjonalnej agencji. Jej praca oraz podjęte kroki będą zdecydowanie bardziej skuteczne niż pozycjonowanie wykonywane przez laików. Dodatkowo warto podkreślić, że dla osiągnięcia pożądanych wyników konieczne jest posiadanie wiedzy nie tylko z zakresu pozycjonowania, ale i szerszej – związanej z zagadnieniami marketingu internetowego oraz zasadami działania algorytmów Google. Kolejnym z argumentów przemawiających za zatrudnieniem specjalistycznej agencji jest fakt, że niewłaściwe przeprowadzone działania związane z pozycjonowaniem mogą wywołać lawinę negatywnych konsekwencji, od spadku pozycji aż po całkowite usunięcie strony z wyników wyszukiwania. Wynika to z tego, że Google karze firmy, które stosują tzw. black hat SEO, czyli próby „wywindowania” strony za pomocą technik niezgodnych z jego wytycznymi. W związku z tym, warto zaznaczyć, że pozycjonowanie to nie tylko potencjalne korzyści dla firmy – niewłaściwie przeprowadzony proces może wpłynąć negatywie na rozwój biznesu.

Co powinien zawierać regulamin sklepu internetowego?

0
regulamin sklepu

Coraz więcej osób decyduje się na założenie własnego sklepu internetowego. Opcji jest sporo, istnieją też specjalne platformy, które pozwalają na zaaranżowanie własnego sklepu według uznania. Każdy sklep internetowy musi jednak posiadać regulamin, skomponowany według konkretnych wytycznych.

Jak poprawnie skonstruować regulamin sklepu internetowego?

Regulamin sklepu internetowego powinien być skonstruowany w taki sposób, aby nie budził żadnych wątpliwości. Każdy regulamin sklepu musi być poprawny pod względem prawnym, a także napisany w sposób jasny dla użytkownika. Na jego kanwie bazuje cała polityka zwrotów i odbywają się ewentualne roszczenia klientów. W Internecie są dostępne specjalne wzory regulaminów, jednak korzystanie z nich nie jest najlepszą opcją, ponieważ każdy zapis warto dostosować do charakteru sklepu. Mogą w tym pomóc specjalne firmy, które zajmują się pomocą prawną w kwestiach związanych z prawem elektronicznym.

Co musi posiadać regulamin sklepu internetowego?

Regulamin sklepu internetowego może być dłuższy lub krótszy, powinien jednak posiadać kilka zapisów, które są absolutnie obowiązkowe.

Przede wszystkim, w każdym regulaminie sklepu internetowego powinien znaleźć się dokładny, możliwie jak najbardziej szczegółowy opis usług, a także zakres ich świadczenia – czy sprzedaż odbywa się na terenie kraju, w jednym mieście, czy też na skalę europejską/ światową. W regulaminie powinny być także dookreślone prawa i obowiązki klienta, czyli wymogi techniczne, jakie musi spełnić klient, aby zakupić towar lub usługę. Warto w regulaminie dokładnie określić sposób płatności za usługi. Obowiązkowo określony powinien być czas, w jakim przesyłka powinna dotrzeć do klienta – wskazuje się zazwyczaj maksymalny czas, zawierający zapas na wypadek niespodziewanych opóźnień.

Co jeszcze musi znaleźć się w regulaminie? Przede wszystkim warunki i sposób postępowania reklamacyjnego. Osobnym zapisem jest także wskazanie chronionych danych osobowych zgodnie z RODO. Dookreślone powinny być także zasady dotyczące wypowiedzenia umowy przez klienta oraz sposobu rozwiązywania sporów z klientem, jeśli takie wystąpią.

Czy regulamin sklepu internetowego powinien być długi?

Długość regulaminu sklepu internetowego nie jest ściśle dookreślona i może być różna. W zależności od wielkości sklepu czy firmy i czynności przez nią oferowanych, regulamin może zawierać podstawowe punkty, a także opcje dodatkowe. Najlepiej jest, jeśli regulamin sklepu nie jest zbyt długi i zawiera dokładnie wypunktowane najważniejsze kwestie, ale jak już zostało wspomniane, zależy to od złożoności oferty.

Warto pamiętać, że oprócz regulaminu sklepu, na stronie powinna znajdować się także polityka cookies, oraz klauzula RODO. Warto, żeby w osobnej zakładce znalazło się wyszczególnienie sposobów doręczania przesyłki i kontakt do firm kurierskich, tak, aby klient miał świadomość, gdzie szukać statusu swojej przesyłki, jeśli nie dojdzie ona na czas.

Najem pracowniczy – skuteczny pomysł na nowoczesny biznes

0
Najem pracowniczy

Młode pokolenie pracowników jest niezwykle mobilne. Nie stanowi dla nich problemu przeniesienie się za pracą do innego miasta lub sąsiedniej dzielnicy. Z kolei w naszym kraju coraz częściej powstają i ciągle rozwijają się wielkie przedsiębiorstwa, fabryki oraz strefy przemysłowe, które proponują atrakcyjne warunki zatrudnienia. Czymś naturalnym w takiej sytuacji jest zamieszkanie niedaleko pracy. I właśnie na tym zarabiają wynajmujący kwatery. Oferują pracownikom wygodne mieszkania położone blisko miejsca zatrudnienia.  

Zdobądź niezbędną wiedzę w zakresie zarabiania na kwaterach pracowniczych

Jednak, aby zainwestować w odpowiednią nieruchomość, zdobyć najemców i wreszcie maksymalizować zyski, trzeba posiadać odpowiednią wiedzę, która pozwoli nam ograniczyć ryzyko inwestycyjne. Jak ją zdobyć? Zaprzyjaźniony najemca niekoniecznie będzie chciał się nią podzielić. Dlatego warto skorzystać z pomocy profesjonalnej firmy szkoleniowej, która wskaże nam skuteczne rozwiązania i przy okazji zaświadczy o naszych umiejętnościach za pośrednictwem certyfikatu.

Z całą pewnością godne polecenia są warsztaty z kwater pracowniczych prowadzone przez Pawła Albrechta, doświadczonego, chociaż młodego specjalisty od nieruchomości. Szkoleniowiec dzieli się swoją wiedzą zarówno z osobami, które dopiero zaczynają swoje życie zawodowe i chcą szybko zacząć rozwijać się w branży nieruchomości, jak również z osobami, które już jakiś czas zajmują się wynajmem, ale chcą zwiększyć swoje dochody. Z udziału w szkoleniu zadowoleni będą także: pośrednicy pracy, inwestorzy, którzy szukają wysokiego stałego dochodu oraz osoby posiadające kapitał na rozpoczęcie działalności gospodarczej.

Czego dowiesz się na warsztatach z kwater pracowniczych?

Program warsztatów z kwater pracowniczych zbudowany został w oparciu o teoretyczną wiedzę ekonomiczną oraz informacje pochodzące z praktyki wynajmu nieruchomości. Szkolenie składa się z 12 modułów, w których poruszą się następujące tematy:

  • charakterystyka biznesu kwater,
  • zagadnienia prawne wynajmu kwater pracowniczych,
  • znalezienie idealnego obiektu pod wynajem kwater,
  • finansowanie nieruchomości,
  • wyposażenie kwatery pracowniczej i organizacja jej otoczenia,
  • pozyskiwanie najemców,
  • zarządzanie obiektem,
  • organizacja własnego zespołu pracowników,
  • dobór narzędzie wspomagających prowadzenie biznesu,
  • skalowanie i networking,
  • rozmowa z właścicielem nieruchomości,
  • kalkulator nieruchomości.

Jak widać, harmonogram szkolenia jest niezwykle bogaty i wyczerpujący. Na szkoleniu dowiemy się, między innymi, czy lepiej kupić kwaterę, czy może ją podnająć, jak policzyć opłacalność kwatery, jak stworzyć regulamin i zarządzać mediami oraz jak konsekwentnie powiększać skalę swojej działalności. Co istotne, na koniec szkolenia przewidziano możliwość zadawania prowadzącemu pytań.

Dodatkowe korzyści z udziału w szkoleniu z kwater pracowniczych

Udział w warsztatach z kwater pracowniczych wiąże się także z uzyskaniem dostępu do wzorów dokumentów, które są niezbędne w wynajmie nieruchomości. Każdy uczestnik po szkoleniu otrzymuje przykład:

  • umowy z najemcą,
  • umowy z właścicielem nieruchomości,
  • opinii prawnej dotyczącej kwater pracowniczych,
  • listy wyposażenia kwatery pracowniczej,
  • regulaminu kwatery pracowniczej.

Cennym bonusem jest również kalkulator rentowności (dostępny w wersji xls), który pomoże sprawdzić, jak uzyskać wysokie dochody na flipie kwatery.