Młode pokolenie pracowników jest niezwykle mobilne. Nie stanowi dla nich problemu przeniesienie się za pracą do innego miasta lub sąsiedniej dzielnicy. Z kolei w naszym kraju coraz częściej powstają i ciągle rozwijają się wielkie przedsiębiorstwa, fabryki oraz strefy przemysłowe, które proponują atrakcyjne warunki zatrudnienia. Czymś naturalnym w takiej sytuacji jest zamieszkanie niedaleko pracy. I właśnie na tym zarabiają wynajmujący kwatery. Oferują pracownikom wygodne mieszkania położone blisko miejsca zatrudnienia.
Zdobądź niezbędną wiedzę w zakresie zarabiania na kwaterach pracowniczych
Jednak, aby zainwestować w odpowiednią nieruchomość, zdobyć najemców i wreszcie maksymalizować zyski, trzeba posiadać odpowiednią wiedzę, która pozwoli nam ograniczyć ryzyko inwestycyjne. Jak ją zdobyć? Zaprzyjaźniony najemca niekoniecznie będzie chciał się nią podzielić. Dlatego warto skorzystać z pomocy profesjonalnej firmy szkoleniowej, która wskaże nam skuteczne rozwiązania i przy okazji zaświadczy o naszych umiejętnościach za pośrednictwem certyfikatu.
Z całą pewnością godne polecenia są warsztaty z kwater pracowniczych prowadzone przez Pawła Albrechta, doświadczonego, chociaż młodego specjalisty od nieruchomości. Szkoleniowiec dzieli się swoją wiedzą zarówno z osobami, które dopiero zaczynają swoje życie zawodowe i chcą szybko zacząć rozwijać się w branży nieruchomości, jak również z osobami, które już jakiś czas zajmują się wynajmem, ale chcą zwiększyć swoje dochody. Z udziału w szkoleniu zadowoleni będą także: pośrednicy pracy, inwestorzy, którzy szukają wysokiego stałego dochodu oraz osoby posiadające kapitał na rozpoczęcie działalności gospodarczej.
Czego dowiesz się na warsztatach z kwater pracowniczych?
Program warsztatów z kwater pracowniczych zbudowany został w oparciu o teoretyczną wiedzę ekonomiczną oraz informacje pochodzące z praktyki wynajmu nieruchomości. Szkolenie składa się z 12 modułów, w których poruszą się następujące tematy:
- charakterystyka biznesu kwater,
- zagadnienia prawne wynajmu kwater pracowniczych,
- znalezienie idealnego obiektu pod wynajem kwater,
- finansowanie nieruchomości,
- wyposażenie kwatery pracowniczej i organizacja jej otoczenia,
- pozyskiwanie najemców,
- zarządzanie obiektem,
- organizacja własnego zespołu pracowników,
- dobór narzędzie wspomagających prowadzenie biznesu,
- skalowanie i networking,
- rozmowa z właścicielem nieruchomości,
- kalkulator nieruchomości.
Jak widać, harmonogram szkolenia jest niezwykle bogaty i wyczerpujący. Na szkoleniu dowiemy się, między innymi, czy lepiej kupić kwaterę, czy może ją podnająć, jak policzyć opłacalność kwatery, jak stworzyć regulamin i zarządzać mediami oraz jak konsekwentnie powiększać skalę swojej działalności. Co istotne, na koniec szkolenia przewidziano możliwość zadawania prowadzącemu pytań.
Dodatkowe korzyści z udziału w szkoleniu z kwater pracowniczych
Udział w warsztatach z kwater pracowniczych wiąże się także z uzyskaniem dostępu do wzorów dokumentów, które są niezbędne w wynajmie nieruchomości. Każdy uczestnik po szkoleniu otrzymuje przykład:
- umowy z najemcą,
- umowy z właścicielem nieruchomości,
- opinii prawnej dotyczącej kwater pracowniczych,
- listy wyposażenia kwatery pracowniczej,
- regulaminu kwatery pracowniczej.
Cennym bonusem jest również kalkulator rentowności (dostępny w wersji xls), który pomoże sprawdzić, jak uzyskać wysokie dochody na flipie kwatery.